(xxx)brakuje mi kawałka schematu :(

1. Data: 2005-02-18 18:26:17

Temat: (xxx)brakuje mi kawałka schematu :(
Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie raz już pomogłyście w takiej paskudnej sytuacji. Otóż znalazłam
świetną małpę, ale nie umiem ściągnąć fragmentu schematu. Obrazek jest
tu: <http://www.lopuch.cz/klub.php?klub=krizkove_vysivan
i&from=11081>
czwarty od góry, ta usmiechnięta małpa w liściach. Nie potrafię ściągnąć
pierwszej części schematu, tej obok zdjęcia. Może któraś z Was ma ten
schemat, albo podpowie co jest nie tak i jak sobie z tym poradzić?

Pozdrawiam
Ania I.

1. Data: 2005-02-18 18:47:19

Temat: Re: (xxx)brakuje mi kawałka schematu :(
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  pierwszej części schematu, tej obok zdjęcia. Może któraś z Was ma ten
> schemat, albo podpowie co jest nie tak i jak sobie z tym poradzić?

jak uda mi sie sciagnac czyli za jakies 10-15 minut to ci przesle na priv ale
najpierw napisz do mnie bo niechce mi sie bawic twoim adresem.

---------------------------
Pozdrawiam Iwa

1. Data: 2005-02-18 18:55:05

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz co przejrzyj całe archiwum, gdzies natknelam sie na wiecej :o)

Obejrzyj ten link od punktu 1 do 15 napewno znajdziesz:o)
http://sweb.cz/Junona/obsah.htm

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

1. Data: 2005-02-18 21:50:55

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa napisał(a):
> jak uda mi sie sciagnac czyli za jakies 10-15 minut to ci przesle na priv ale
> najpierw napisz do mnie bo niechce mi sie bawic twoim adresem.
>
> ---------------------------
> Pozdrawiam Iwa

Właśnie sprawdziłam pocztę i dziekuję bardzo, ale Dominika przysłała mi
brakujący kawałek schematu. Jednocześnie przepraszam za nieusunięcie
wstawki antyspamowej- nie nabrałam jeszcze takiego nawyku, ale obiecuję
się poprawić.

Pozdrawiam
Ania I.

[haft] na aksamicie???
[szydelko] pytanie techniczne
[druty, szydelko] pytanie o wloczki do angielskijezycznych :)
scoubidou - robotki z linek
Frywolitki - techniczny problem