xxx chińszczyzna?

1. Data: 2004-05-05 19:28:27

Temat: xxx chińszczyzna?
Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cy ktoś może posiada wzór do obrazka "water pump" (pierwszy od góry) na stronie
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardID=2&I
D=19114
Bardzo proszę !!!!
A w ogóle niech mnie ktoś oświeci jak korzystać z tej chińszczyzny. Da się coś
stamtąd ściągnąć ???? Czy koniecznie trzeba znać chiński? ;)
Pozdrowionka.
gablo Sokołów Podlaski
gg8679664

1. Data: 2004-05-05 19:37:33

Temat: Re: xxx chińszczyzna?
Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gablo" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
coś
> stamtąd ściągnąć ???? Czy koniecznie trzeba znać chiński? ;)

poszukaj FAQ grupy (niedawno było podawane)

tam jest lista stronek, jeden z pierwszych linków jest na mejla... i obok
jest link do instrukcji poruszania sie po chińskim forum napisanej przez
Pusię.
wszystko wytłumaczone.

a ten wzorek, o który ci chodzi jest w dziale "work & show" tam raczej nie
ma schematów, tam się ludzie chwalą ;-) swoimi dziełami

pozdrawiam
Dodo

1. Data: 2004-05-05 19:45:51

Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodo
> Dzięki bardzo ! Postaram się nauczyć, bo widzę, ze mnóstwo ludzi szuka tam
wzorów.
Aha, przejrzałam archiwum grupy i zauważyłam, że bardzo lubisz wzory MPowella.
Skąd je bierzesz? Kupujesz czy wyszukujesz jak buszujesz? :))) Też mi się
bardzo podobają.
Pozdro
gablo Sokołów Podlaski

1. Data: 2004-05-05 20:07:02

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
MPowella.
> Skąd je bierzesz? Kupujesz czy wyszukujesz jak buszujesz? :))) Też mi się

raczej wyszukuję, na kupno mnie na razie nie stać, ale może kiedyś....
mogę ci cos podesłać, ale nie dzisiaj bo może w końcu oderwę się od netu ;-)
i zabiorę do jakiejś nauki
Dodo

1. Data: 2004-05-05 20:12:18

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" napisał:
> mogę ci cos podesłać, ale nie dzisiaj bo może w końcu oderwę się od netu
;-)
> i zabiorę do jakiejś nauki

Ew. napisz, co by Cie interesowalo, ja i tak dzisiaj siedze nad robota do
pozna, to sobie moze troche pourozmaicam wysylaniem ;o))

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-05-05 20:53:28

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gablo" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Aha, przejrzałam archiwum grupy i zauważyłam, że bardzo lubisz wzory
MPowella.
> Skąd je bierzesz?

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=19714&o
b=0

w tym albumie znajdziesz kilka wzorków Powella i wiele wiele innych. Znajdż
na liście wzorki i klikaj na nazwę, otworzą ci sie schematy
Dodo

1. Data: 2004-05-06 05:42:07

Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodo
>
> Jesteś wielka!!!!!Teraz to już chyba nic nie będę robić tylko ściągać i
wyszywać.Dzięki!
Pozdrowionka.
gablo
Ps. Nauczyłam się po chińsku!

1. Data: 2004-05-06 10:51:19

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki kochane,błagam,wycinajcie niepotrzebne cytaty!!!!!!!!

Agatek

Michael Powell Greek Window [xxx}
[xxx] znaki zodiaku
[OT] szukam krawcowej(Krakow)