[xxx] dylemat - półkrzyżyki

1. Data: 2004-07-14 18:35:15

Temat: [xxx] dylemat - półkrzyżyki
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam po dłuższej przerwie spowodowanej wyjazdami i brakiem sprawnego
komputera :o)

Jak zawsze przy nowym obrazku, mam pewien dylemat: na schemacie duża jego
część zaznaczona jest symbolami, przy których podane jest, że mają to być
półkrzyżyki (czyli nie małe krzyżyki, tylko połówki - zamiast krzyżyka de
facto jedna kreska na kratkę). Czy to będzie dobrze wyglądało? Przeciez
chyba tkanina będzie prześwitywać spod spodu.... Poradźcie mi, czy wyszywać
zgodnie ze schematem, czy zignorować i zrobić wszystko całymi krzyżykami...
czy jeszcze jakaś inna opcja?...

Dzięki piękne z góry :o)
Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-07-14 19:27:12

Temat: Re: [xxx] dylemat - półkrzyżyki
Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Absolutnie jestem za tym zeby wyszywac tak jak jest w schemacie nitka
tylko w jedna strone jak piszesz.
Widzialam na zywo kilka obrazkow ( brazy Heritage) a i sama robilam (
niebieskie ptaki Heritage) i tam wystepuja wlasnie takie elementy. W
brazowych daje to wrazenie mgly, glebi czy czegos takiego, a w
niebieskich tez nadaje tłu jakis taki inny charakter, wyglada jakby bylo
robione innym kolorem chociaz tlo sklada sie z tegosamego koloru tylko
raz sa to krzyzyki a raz linie :)

Robiac ptaki mialam ogromne watpliwosci takie jak Ty ale sprobowalam i
nie zaluje.
Mozesz to tlo zobaczyc tu
http://republika.pl/beazuku/galeria/65ptaki.html
Zdjecie nie jest zbyt dobrej jakosci ale tlo widac bardzo dobrze.
Tam jest caly czas ten sam kolor nitki :)

--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-07-14 20:48:17

Od: "Jola B." <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Connie" napisała:

> chyba tkanina będzie prześwitywać spod spodu.... Poradźcie mi, czy wyszywać
> zgodnie ze schematem, czy zignorować i zrobić wszystko całymi krzyżykami...
> czy jeszcze jakaś inna opcja?...

Śmiało rób tak, jak w schemacie. Półkrzyżyk daje wrażenie delikatkości
i wycieniowania. Będzie dobrze!

Jola

____________
http://bookmarkjoli.prv.pl/ -> kobiece sekrety -> robótki ręczne

1. Data: 2004-07-15 11:10:18

Od: "Gosia Adamus" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rób śmiało. Wyjdzie jak w akwareli delikatne przebielenie. Będziesz
zadowolona z efektu.
Gocha

1. Data: 2004-07-18 09:36:07

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki piękne za porady, zaryzykuję więc :o)))

Pozdrawiam,
Connie (W-wa)

koniakowsie kółeczka jak łączyć
haft plask i nie tylkoi - cos dla Aramiska
stroje do opalania na szydełku
To może i ja się ujawnię...
Szydełkowa koronka - wykończenie obrusu