[xxx] dzieci i aniołki - szukam

1. Data: 2005-08-26 07:34:20

Temat: [xxx] dzieci i aniołki - szukam
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z prośbą do dziewczyn krzyżykujących.
Koleżanka mi głowę suszy o wzory na obrazki przedstawiające dzieci z
opiekuńczymi aniołami.
W kwestii krzyżykowej nie jestem specjalnie zaawansowana, wiec nie wiem
nawet czy coś takiego w ogóle jest osiągalne.
Jeśli ktoś ma coś takiego lub wie skąd można wzory na takie obrazki
ściągnąć, to z góry serdecznie dziękuję.

--
Moolinea
----------------------------

2. Data: 2005-08-26 08:02:08

Temat: Re: [xxx] dzieci i aniołki - szukam
Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli ktoś ma coś takiego lub wie skąd można wzory na takie obrazki
> ściągnąć, to z góry serdecznie dziękuję.

Leci do Ciebie jeden dzidziuś z aniołkiem

Dodo

3. Data: 2005-08-26 08:48:24

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> napisał w wiadomości
>

> Leci do Ciebie jeden dzidziuś z aniołkiem

Tzn nie leci bo wraca - napisz na priv bez pułapki
Dodo

4. Data: 2005-08-26 08:48:50

Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleciał jeden.

Ala ze Świdnicy

5. Data: 2005-08-26 08:51:24

Od: "Alza" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Usuń w adresie fragment między małpką i wp.

Ala ze Świdnicy

6. Data: 2005-08-26 11:34:06

Od: "Izis" <I...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa poleciały
Katarzyna (Izis)
> [...]
> Jeśli ktoś ma coś takiego lub wie skąd można wzory na takie obrazki
> ściągnąć, to z góry serdecznie dziękuję.

xxx Passione Ricamo - Chłopiec
XXX - kwadratowe tamborki
(xxx)szukam panelu kwiatowego J.Clayton
xxx - pomocy!