[xxx] heritage - silhouette

1. Data: 2003-11-04 14:41:24

Temat: [xxx] heritage - silhouette
Od: Aga Parfjanoicz <g...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Mam pytanie odnosnie jednego z tych obrazków. We wzorze są różne rodzaje
krzyżyków (w intsrukcji nazywają je vertical/horizontal half stitches).
Nie mozna więc tego wyszyć na kanwie, jak mniemam, tylko np. na Luganie
(teraz akurat na tym wyszywam obrazek Teresy Wentzler). Czy ktoś już
wyszywał obrazki z tej serii? Na czym? Jak wychodzi?
Z góry dziękuję za odpowiedź:)

Pozdrawiam serdecznie
Aga

1. Data: 2003-11-04 15:39:59

Temat: Re: [xxx] heritage - silhouette
Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aga Parfjanoicz napisał:
> [...]
> (teraz akurat na tym wyszywam obrazek Teresy Wentzler). Czy ktoś już
> wyszywał obrazki z tej serii? Na czym? Jak wychodzi?

Witam.
Widzialam jeden z obrazkow wyszyty na kanwie wiec z cala pewnoscią się
da. Mysle, ze wykonawczyni sie tu odezwie.

Czy "vertical/horizontal half stitches" to nie przypadkiem takie wąskie
(polowki) krzyzyki w pionie lub poziomie ( w postaci prostokąta, a nie
kwadracika). Tu moge sie mylic, bo najczesciej opisow nie czytam tylko
patrze na schemat.

I co to jest "tylko np. na Luganie" ??

Pozdrawiam. Beazuku
www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

1. Data: 2003-11-04 18:46:46

Od: Aga Parfjanoicz <g...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-04 16:39, Użytkownik Beazuku napisał:

> Witam.
> Widzialam jeden z obrazkow wyszyty na kanwie wiec z cala pewnoscią się
> da. Mysle, ze wykonawczyni sie tu odezwie.

Tez mam taka nadzieje:)

> Czy "vertical/horizontal half stitches" to nie przypadkiem takie wąskie
> (polowki) krzyzyki w pionie lub poziomie ( w postaci prostokąta, a nie
> kwadracika).

Tak, dokładnie tak. I nie wiem, czy jeżeli wykonam to na kanwie, to czy
będzie to ładnie wyglądało. Może po prostu wezmę i spróbuję;)

> I co to jest "tylko np. na Luganie" ??

Lugana- taka tkanina, dostępna w Hobby Studio. Coś mniej więcej jak len,
tylko grubsze nitki i równiótkie w odróżnieniu od lnu. Gdzieś miałam
skan, jak chcesz, mogę wysłać skan na priv (o ile znajdę).

I jeszcze jedno, długo sie to to wyszywa? Do 28 muszę zdążyc razem z
oprawieniem;)

pozdrawiam serdecznie
Aga

--
Trzeba żyć, a nie tylko istnieć. (Plutarch)

1. Data: 2003-11-04 19:45:35

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga Parfjanoicz" <g...@w...tlen.pl> napisał w
wiadomości news:bo8dlj$nvm$1@bialystok.bsk.vectranet.pl...
> [...]
> (teraz akurat na tym wyszywam obrazek Teresy Wentzler). Czy ktoś już
> wyszywał obrazki z tej serii? Na czym? Jak wychodzi?

Ja wyszywalam dwa, Safe Harbour i Guiding Light (patrz na mojej stronie, w
galerii, motywy morskie), na normalnej kanwie bialej (Aida, 14''). Wyszywa
sie szybko i przyjemnie, bo to nie jest specjalnie skomplikowane, jezeli
chcesz wyszyc jeden, to spokojnie skonczysz do 28.
A co do tych horizontal i vertical stitches to:
- wertykalne wyszywa sie w polowie kratki kanwy, jezeli sa tam 4 nitki na
kratke, to wyszywasz przez dwie gorne lub dolne na wysokosc, a normalnie,
przez cztery na szerokosc. Wychodzi taki splaszczony krzyzyk.
- horyzontalne - analogicznie, tylko cztery na wysokosc i dwie na szerokosc.
Wydaje mi sie, ze 14'' jest najlepsza, probowalam na 18'', ale krateczki za
male. Ale jak sie czlowiek uprze, to wszystko mozna :)))
Pozdrawiam - Anka (nie Joanna)

--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2003-11-04 20:11:21

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Da sie na kanwie na pewno. Robimy z Bluaga serie podroze ( mamy juz
razem 6) i tam sa wszystkie chyba mozliwosci- w pionie , w poziomie i
ukosnie ( trojkacik wychodzi zamiast krzyzyka) i wychodza sliczne.

Pozdrawiam Beazuku.

PS. Bluaga tez wyszedl pikny
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2003-11-04 20:12:49

Od: "BlueAga" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (teraz akurat na tym wyszywam obrazek Teresy Wentzler). Czy ktoś już
> wyszywał obrazki z tej serii? Na czym? Jak wychodzi?

Aga!
Właśnie skończyłam jeden z tych obrazków. Wyszedł piękny! Wyszywałam na
zwykłej kanwie. Właśnie wczoraj skończyłam, teraz upajam się widokiem. Jak
napisała moja "przedmówczyni"
cyt. "jak sie czlowiek uprze, to wszystko mozna :)))
Anka (nie Joanna)"

Pozdrawiam serdecznie. Miłego wyszywania, bo warto.
BlueAga z Zielonej Góry

1. Data: 2003-11-05 13:01:39

Od: Aga Parfjanoicz <g...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo za wszystkie podpowiedzi:) Zabieram sie do wyszywania, bo
czas mnie goni.

Pozdrawim serdecznie
Aga

--
Trzeba żyć, a nie tylko istnieć. (Plutarch)

(xxx)kubus puchatek prosba
[xxx] sowa anchor
(xxx)kubus puchatek-prosba
Czerwone róże - xxx - schemat !!!