xxx hostia z winogronem i zbożem

1. Data: 2007-02-03 19:48:10

Temat: xxx hostia z winogronem i zbożem
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynki poszukuję motywu jak w temacie. Od razu mówię, że przeszukałam
archiwum i znalazłam. Napisałam do dziewczyny, która go posiada, ale na
razie nie mam odzewu. Może któraś z Was go ma? Był kiedyś w kramie z
robótkami do kupienia za 9,90. Obiecalam komuś go znaleźć więc nie mogę
zawieść.
Wierzę w Was i z góry dziękuję
Mampka

2. Data: 2007-02-03 21:10:06

Temat: Re: xxx hostia z winogronem i zbożem
Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) Ta dziewczyna wysłała do Ciebie na priv.
Ania

3. Data: 2007-02-03 21:22:45

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> razie nie mam odzewu. Może któraś z Was go ma? Był kiedyś w kramie z
> robótkami do kupienia za 9,90. Obiecalam komuś go znaleźć więc nie mogę

A proszę bardzo:
http://img406.imageshack.us/my.php?image=komuniadsk5
.jpg - fotka
http://img61.imageshack.us/my.php?image=komuniadwzrp
t7.jpg - schemat I
http://img169.imageshack.us/my.php?image=komuniadwzr
literyui9.jpg - schemat
II

http://img142.imageshack.us/my.php?image=komuniamsx4
.jpg - fotka
http://img175.imageshack.us/my.php?image=komuniamwzo
rywk2.jpg - schemat

Nie wiedziałam o który konkretnie chodzi bo oba były w tej samej gazetce
więc posyłam oba.

Pozdrawiam
Monika z Rybnika

4. Data: 2007-02-04 09:15:43

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu kochana jesteś :) nie chciałam Cię tak grupowo "wydać". Właśnie
odbieram pocztę. Dziękuję bardzo w moim i koleżanki imieniu.
Mampka

5. Data: 2007-02-04 09:18:51

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniko dziękuję za oba dam jej do wybrania. Wiedziałam, że na Was można
liczyć :)
Mampka

szydełko
Dywanik-jak zrobić krosna?