(xxx) i jeszcze jedna nowa

1. Data: 2003-08-29 21:51:32

Temat: (xxx) i jeszcze jedna nowa
Od: "Ania" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !!!
Na imię mam Ania mieszkam we Wrocławiu i uwielbiam haft krzyżykowy.
Mam dwoje kochanych dzieci i tak samo kochanego męża.
Już jakiś czas czytam Wasze posty i jestem zauroczona Waszym ciepłem ,
pomocą i rodzinną atmosferą na tej grupie.
Jeśli można zgłaszam swoją chęć przyłączenia się do Was.
Mam nadzieję że sprostam temu zadaniu i będę również pomocna.
Ania z Wrocławia (Anusiat)

P.S
A to moje małe wyszywanki:
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Aniuta&Ru
brID=9788

1. Data: 2003-08-30 10:16:14

Temat: Re: (xxx) i jeszcze jedna nowa
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj cieplutko w naszej "rodzince" :)))))))

Pusia(z zielonego jak zrenica kota w mroku Białegostoku)

P.S.Jakbys mogła zmienic swoj podpis na grupke w ustawieniach kompa z Ani na
Anusiat to ok,bo juz mamy Anie i to nie jedna :))))))

1. Data: 2003-08-30 11:51:17

Od: "Ania" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak też uczynię. :)

1. Data: 2003-08-30 17:11:20

Od: "Ewik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Aniu wzmocnisz grupę Wrocławianek
Bardzo szybko poczujesz się u nas dobrze:)))))
Ewa (Wrocław)

1. Data: 2003-08-31 20:14:08

Od: "Anusiat" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za słowa otuchy.