[xxx] i znów ??

1. Data: 2004-10-25 16:21:27

Temat: [xxx] i znów ??
Od: "mgg" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie potrafię tego opisać, zamurowało mnie ...

Pozdrawiam
Magda-GG

1. Data: 2004-10-25 17:07:47

Temat: Re: [xxx] i znów ??
Od: "modliszka1" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie potrafię tego opisać, zamurowało mnie ...
>
> Pozdrawiam
> Magda-GG

No mnie też zamurowało czego to ludzie nie zrobia dla kasy

1. Data: 2004-10-25 17:16:03

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "modliszka1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Myślę,że ktos nie doczytał do końca z kupujących a mianowicie myslą że jest
juz gotowy tylko w ramke i powiesic.
Anna

1. Data: 2004-10-25 17:22:46

Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Myślę,że ktos nie doczytał do końca z kupujących a mianowicie myslą że
jest
> juz gotowy tylko w ramke i powiesic.

A może myślą, że ktoś kupił schemat i teraz odsprzedaje. Normalne zjawisko
np. na ebay.com. Ja bym chętnie kupiła jakiś legalny, używany schemacik na
naszym Allegro :)
Ale ten mi na taki nie wygląda.

Pozdrawiam
Jola

1. Data: 2004-10-25 17:29:54

Od: "Renata" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie potrafię tego opisać, zamurowało mnie ...

naszej grupie i nie wszyscy haftują.Stąd też schematy ,które być może
przypadkowo wpadną im w ręce traktują po prostu jako kolejną rzecz do
sprzedania a nie tak jak my jak skarb (przynajmniej ja)
Pozdrawiam z prawie wiosennych Obornik Wlkp
Renia

1. Data: 2004-10-26 07:27:23

Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mgg wrote:

>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=33427134
>
>Nie potrafię tego opisać, zamurowało mnie ...

..mmm... ja nie krzyzykuje, ale zainteresowal mnie ten post. Mozecie mi
wyjasnic, dlaczego Was zamurowalo? Pytam z ciekawosci, bo po prostu nie
rozumiem zjawiska, ale pewnie czegos nie wiem :)

Pozdrawiam,

---
Uka P.

1. Data: 2004-10-26 07:49:50

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..mmm... ja nie krzyzykuje, ale zainteresowal mnie ten post. Mozecie mi
> wyjasnic, dlaczego Was zamurowalo? Pytam z ciekawosci, bo po prostu nie
> rozumiem zjawiska, ale pewnie czegos nie wiem :)

Tu dziewczyny przesyłają sobie schematy za dziękuję i uśmiech, a nie za
pieniądze. Wygląda to dokładnie tak, jak proponuje pani z Allegro. To
znaczy, ja mam schemat, ktoś go chce, więc dostaje go ode mnie w wersji
elektronicznej i już.
Pozdrawiam
Honorata

1. Data: 2004-10-26 07:51:51

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Plosarek" <u...@p...pl> napisał w wiadomości
> ..mmm... ja nie krzyzykuje, ale zainteresowal mnie ten post. Mozecie mi
> wyjasnic, dlaczego Was zamurowalo? Pytam z ciekawosci, bo po prostu nie
> rozumiem zjawiska, ale pewnie czegos nie wiem :)

Bo to nie jest tak jak pisze Renata - że komuś przypadkowo wpadł w ręce
skarb (schemat) a nie chce go przy sobie zatrzymać. To jest tak, że ten ktoś
po prostu bezczelnie ściągnął ten schemat z sieci, np. od chinek, a teraz
żeruje na ludzkiej naiwności, sprzedając coś, co nie jest jego własnością.
Dlatego nas to tak oburza.

Pozdrawiam
Ola z Gdańska

1. Data: 2004-10-26 13:24:36

Temat: Odp: [xxx] i znów ??
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żeruje na ludzkiej naiwności, sprzedając coś, co nie jest jego własnością.

A ja chciałam zobaczyć co to i okazało się że aukcja jest usunięta przez
allegro...
Pozdrav>Rene

[xxx] misie i kotki, pieski aniołki
[xxx] poratujcie kwiatami Heritage