[xxx]jak tam wchodzic

1. Data: 2004-04-15 17:10:07

Temat: [xxx]jak tam wchodzic
Od: "Gosiaczek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze pomóżcie mi!!
Jestem juz zalogoeana na tej japońskiej stronie. Jak podajecie linki do niej
to jak wchodzę mam dwie ramki na logowanie i jest ok. Loguje się i nic. Znow
sa te ramki?
Czy jestem zalogowana? Czy jak podajecie link to trzeba najpierw gdzies
kliknac?
Podajecie mnóstwo fajnych linkow a ja żadnych jeszcze nie widziałam:(:(
Pomóżcie!
Z góry dziękuję!
Gosia

1. Data: 2004-04-15 20:29:55

Temat: Re: [xxx]jak tam wchodzic
Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiaczek" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kliknac?
> Podajecie mnóstwo fajnych linkow a ja żadnych jeszcze nie widziałam:(:(

klikasz na limka w poście
pojawia się okno do loogowania
logujesz się
klikasz jeszcze raz na linka w poście
powinno zadziałać

jeżeli nie zamkniesz przeglądarki i stronkę chinek masz aktywną - jesteś
zalogowana - to potem tylko wchodzisz na linki podawane w postach - i
działa
miłego buszowania

Dodo

1. Data: 2004-04-15 22:02:44

Od: "Gosiaczek" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic mi nie wchodzi:(:(
czy oprócz wpisania hasła i loginu trzeba cos wcisnąc??
nie moge wejsć a bardzo bym chciała!!
Serdecznie dziekuję!
Gosia

1. Data: 2004-04-15 22:08:38

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosiaczek wrote:

> Nic mi nie wchodzi:(:(
> czy oprócz wpisania hasła i loginu trzeba cos wcisnąc??
> nie moge wejsć a bardzo bym chciała!!
> Serdecznie dziekuję!
przeczytaj jeszcze raz:
> klikasz na linka w poście
kliknij
> pojawia się okno do loogowania
> logujesz się
wpisz login i hasło, wróć do postu, nie zamykaj okna z meila
> klikasz jeszcze raz na linka w poście
kliknij
> powinno zadziałać
no właśnie

pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-04-15 22:23:47

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> przeczytaj jeszcze raz:
> kliknij
> wpisz login i hasło, wróć do postu, nie zamykaj okna z meila
> kliknij
> no właśnie

po wpisaniu loginu i hasła wciśnij enter (tylko ten z klawiatury nie dział
(chyba)
wciśnij przycisk pod logowaniem z napisem "login" i poczekaj aż sie zacznie
ładować

Dodo

1. Data: 2004-04-16 06:41:38

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy Ty jesteś tam zarejestrowana?

Pozdr
Ania z Raszyna

[xxx] DMC dmuchawiec
[OT] do sprzedania
Wiadomość do Krystyny z Rybnika od Moniki z Rybnika
Re: [ot] problem z oglaszaniem wiadomosci
[OT] Przyznac sie bez bicia...