[xxx] jaka to kanwa ?

1. Data: 2005-08-26 09:20:33

Temat: [xxx] jaka to kanwa ?
Od: "Mimi X" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prosbę do znawczyń tematu :) Mam kanwę, która ma 70 krzyzyków na 10 cm i
nie mam pojęcia jaki to rozmiar ? 18, 20, 16 ?
I w jaki sposób się to oblicza, czy są jakieś tabele/przeliczniki ?

2. Data: 2005-08-26 11:19:22

Temat: Re: [xxx] jaka to kanwa ?
Od: d...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam prosbę do znawczyń tematu :) Mam kanwę, która ma 70 krzyzyków na 10 cm i
> nie mam pojęcia jaki to rozmiar ? 18, 20, 16 ?
> I w jaki sposób się to oblicza, czy są jakieś tabele/przeliczniki ?

Witaj.
Kanwa 11-11 ściegów na cal czyli 43,5 na 10 cm
Kanwa14-14 ściegów na cal czyli 54 na 10 cm
Kanwa 16-16 ściegów na cal czyli 64 na 10 cm
Kanwa 18 -18 ściegów na cal czyli 70 na 10 cm.
CAL ma 2,54cm mieści się14 xxx czyli 5,5xxx na 1 cm.
Przepraszam gdzie kupiłaś taką kanwe i po ile ?
Pozdrawiam Ania C z Bytomia Odrzańskiego

3. Data: 2005-08-26 11:26:19

Od: "Mimi X" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Ci dziękuję :) nie wiedziałam, że to sie tak oblicza

A kanwę kupiłam w Rumi (koło Gdyni) - tam jest taka świetna pasmanteria w
Abrahamie niedalego dworca. Nie wiem po ile był metr, ale za kawałek na moją
pracę płaciłam 12 złotych. Praca ma mieć około 30x40 cm.

[xxx] zezowatego kota szukam !
/gdzie/ /wawa - brodno, praga/ - pasmanteria
[frywolitki] konik morski
xxx co to za nici ?
[xxx] dzieci i aniołki - szukam