xxx jesień

1. Data: 2006-08-14 11:41:41

Temat: xxx jesień
Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam1

Poszukuję wzorów o tematyce jesiennej do dziecinnego pokoju. Dość
prostych, bo moje brzdące nie zostawiają mi zbyt dużo wolnego czasu.
Próbowałam w archiwum, ale nie bardzo sobie z tym radzę.
Przy okazji zadam być może głupie pytanie. Czy nie jest źle widziane
wykorzystywanie wzorów znalezionych za pośrednictwem grupy do
"produkcji" przedmiotów na sprzedaż. Oczywiście nie dotyczy to własnych
projektów grupowiczek.

pozdrawiam
Marzena
Wrocław

2. Data: 2006-08-19 22:10:29

Temat: Re: xxx jesień
Od: "BARBARA STUDZIŃSKA" <0...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy taki jesienny wchodzi w grę:
http://img153.imageshack.us/my.php?
image=76a9b4d804f38d1b2f032758c0056396zy7.jpg
- mam także schematy do pozostałych pór roku z Kubusiem:
http://img242.imageshack.us/my.php?image=eto5.jpg

Mam również schematy z dziećmi- podaję jesienny:
http://img136.imageshack.us/my.php?image=79323765aj5
.jpg

Mam też pory roku ( i kilka innych)z małą Kasią:
http://img136.imageshack.us/my.php?image=ogrodniczka
ym7.jpg

Mam także taki pojedynczy z chłopcem:
http://img241.imageshack.us/my.php?image=ear3.jpg

Jęśli któreś przypadły Ci do gustu, daj znać, to doślę potrzebną resztę...
Powodzenia!
Basia

3. Data: 2006-08-20 05:51:29

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

BARBARA STUDZIŃSKA napisał(a):

> [...]

> http://img241.imageshack.us/my.php?image=ear3.jpg
>
> Jęśli któreś przypadły Ci do gustu, daj znać, to doślę potrzebną resztę...

Dzięki! Są śliczne. Bardzo proszę o schematy. Mam trzech chłopaków, więc
będą pasowały. A starszy uwielbia wszystkie misie.

pozdrawiam
Marzena
(Wrocław)

4. Data: 2006-08-21 21:48:57

Od: "BARBARA STUDZIŃSKA" <0...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JESIEŃ i in.
4 pory roku z Kubusiem:
wiosna http://img180.imageshack.us/my.php?
image=6bad952074964ce8914f3447a2c20f98bt8.jpg
jesień http://img180.imageshack.us/my.php?
image=76a9b4d804f38d1b2f032758c0056396uj3
zima http://img180.imageshack.us/my.php?
image=1250f2aaed81525570893647e8edec3cko9.jpg
lato http://img180.imageshack.us/my.php?
image=35447421c4169621077044c27b47e5f7nz2.jpg

4 pory roku &#8211; dzieci:
lato-e: http://img57.imageshack.us/my.php?image=latoar8.jpg
sch: http://img177.imageshack.us/my.php?image=lxu4.jpg
zima-e: http://img246.imageshack.us/my.php?image=zimajc4.jpg
sch: http://img177.imageshack.us/my.php?image=zbz1.jpg
wiosna-e: http://img524.imageshack.us/my.php?image=wiosnapz1.j
pg
sch: http://img177.imageshack.us/my.php?image=wsr4.jpg
jesień &#8211;e: http://img206.imageshack.us/my.php?image=jesievl8.jp
sch: http://img178.imageshack.us/my.php?image=jbr2.jpg

pojedynczy obrazek z chłopcem na gałęci
http://img178.imageshack.us/my.php?image=nwqs8wzpisn
0p6pded7.jpg

P.s. Mam także Kubusia z miesiącami- tam nazwy m-cy zapisane są po
angielsku, ale co to za kłopot zapisać je po polsku&#8230;? Dzieci uczą się nazw m-
cy, ich kolejności i zapisu, a jeszcze można do każdej z pór roku zrobić
inne tło- dla ułatwienia ; a obrazki wieszać stopniowo- z chwilą rozpoczęcia
danego miesiąca- taki wolniejszy trening i efektywna nauka... Podaję końcowy
efekt:
http://img476.imageshack.us/my.php?image=10586988674
53vl8.jpg
Mam również inną wersję miesięcy- coś na zasadzie zegara. Z napisami
podobnie... Podaję całość, ponieważ obrazka z efektem końcowym nie mam:
Cz. 1 -http://img178.imageshack.us/my.php?image=274111998y
q4.jpg
Cz. 2 &#8211; http://img363.imageshack.us/my.php?image=274112301dr
0.jpg
Cz. 3 &#8211; http://img170.imageshack.us/my.php?image=274113288vz
8.jpg
Cz. 4 &#8211; http://img166.imageshack.us/my.php?image=274112853yl
6.jpg
Powodzenia!
Basia

5. Data: 2006-08-22 18:59:47

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

BARBARA STUDZIŃSKA napisał(a):

> [...]

Te dwa schematy ściągnęłam bez problemu, przy pozostałych pojawia się
informacja sugerująca raczej wysyłanie niż ściąganie. Nie bardzo wiem,
co robić. A pomysł z miesiącami jest fajny. Aleks ma już 4 lata i
chętnie się uczy nowych rzeczy.

pozdrawiam
Marzena

6. Data: 2006-08-22 19:37:54

Od: "BARBARA STUDZIŃSKA" <0...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skróciłam te adresy- spróbuj teraz:
4 pory roku z Kubusiem:
wiosna http://glinki.com/?l=yqgqqx
jesień http://glinki.com/?l=kvyd8o
zima http://glinki.com/?l=gbpuhs
lato http://glinki.com/?l=yy2tyk

Jeśli dobrze zrozumiałam: nie mogłaś skopiować pór roku z Kubusiem; ale czy
udało się to z dziećmi i z kalendarzem "kubusiowych" miesięcy w kole?
Proszę uściślij... Pytam o to, ponieważ u mnie- korzystając z listu
zamieszczonego na stronie- czyli to samo, co i Ty odczytujesz - wszystko
otwiera się bez zarzutów. Wszystko poza porami roku Kubusia, ale tu byłu za
długie adresy i nie mieściły się w jednej lini, więc dałam je do "skracarki"
adresów i teraz powinno być OK. Zatem sprecyzuj, proszę, co się nie
otwiera,a prześlę namiary i wtedy też podam schematy do dużego kalendarza z
Kubusiem. Basia
P.s. Moje córeczki mają 2,2 latka i 8 m-cy,zatem z kalendarzem mogę jeszcze
poczekać. Poważnie myślę jednak o literkach - zboczenie zawodowe polonisty.
B.

7. Data: 2006-08-22 19:53:05

Od: Marzena i Cyprian <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

BARBARA STUDZIŃSKA napisał(a):

> jesień http://glinki.com/?l=kvyd8o

Niestety wciąż się nie otwiera we właściwy sposób. Resztę już
mam. Może to problem "mojego" serwera? Ostatnio ciągle nie łączy tak jak
trzeba.

> P.s. Moje córeczki mają 2,2 latka i 8 m-cy,zatem z kalendarzem mogę jeszcze
> poczekać. Poważnie myślę jednak o literkach - zboczenie zawodowe polonisty.

Dla starszego myślę o literkach-magnesach na lodówkę. Podobno w
supermarketach bywają takie nie zbyt drogie z sentencjami. A sentencje
można wyjąć i włożyć coś ciekawszego ;-)
Młodsi na kalendarz i literki poczekają, mają dopiero 15 m-cy.

pozdrawiam
Marzena

8. Data: 2006-08-23 20:57:58

Od: "BARBARA STUDZIŃSKA" <0...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, bliźniaki?! No, to jak sądzę, masz urwanie głowy w domu. Przy moich dwu
sie nabiegam.Zojka dopiero siada i zaczyna podchody do raczkowania,
natomiast Alka to wisus nie z tej ziemi- kobieta od chmur nawracania!!!!
Wystarczy się odwrócić, a ściana pomalowana, Alka siedzi na stole, a
jogurt "rozłożył się" na fotelu...
Trochę się boję, ponieważ od września wracam do szkoły, a z małymi będzie
teściowa... Jest wspaniała, ale czy podoła z teściem tej parze...?
Ciebie podziwiam gorąco, a jesień, bo chyba tej nadal brak, spróbuje
przesłać inną drogą... Zerkaj do poczty!
Basia

[OT] sierpniowe spotkanie w Krakowie (2006)
[szydełko] aniołki - linki
xxx poszukuje
moze ktos ma schemat?
[makrama] wytworne dekoracje