xxx - jeszcze jeden wiejski domek

1. Data: 2005-06-18 20:12:12

Temat: xxx - jeszcze jeden wiejski domek
Od: "mysz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bylo na pewno, prawdopodobnie nawet kilka razy na grupie, ale nie moge znalezc,
a wpadlam po uszy!
cudny, delikatny, absolutna subtelnosc i wszelkie inne ochy...
http://www.kreuzstichparadies.de/shop/index.html

siedze w przegladarce, szperam po archiwum, podaje wciaz nowe hasla, sile sie na
oryginalnosc, strzelam na prawo i lewo i... oczywiscie nie znajduje tego czego
szukam, przerzuce sie chyba na mowe obca, np.pod haslem "lew" 0 dokumentow...
znajduje natomiat powyzsze cuda!
Kto pomoze?!, kto doradzi?!
pozdrawiam slonecznie
Ula

2. Data: 2005-06-18 20:22:17

Temat: Re: xxx - jeszcze jeden wiejski domek
Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.kreuzstichparadies.de/shop/index.html

ups!..
otwiera sie tylko strona glowna; dalej trzeba (by zobaczyc) klikac na:
Dimension - Matted Acctens (przedostatnie)- Serene Cottage = obrazek wlasciwy,
ostatni
>czy ktos przez to przebrnie?! zaczynam watpic, ale warto! podpowiada moj egoizm
(!), za zamieszanie przepraszam, sama sie dziwie...
U.

3. Data: 2005-06-20 11:25:52

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wlasciwy,
> ostatni
> (!), za zamieszanie przepraszam, sama sie dziwie...

Mimo moich najszczerszych chęci (zaintrygował mnie twój pierwszy post - w
ogóle nie wiem o co Ci w nim chodzi:)) po raz kolejny otwierając stronkę, w
Dimensions >przedostatni wcale nie jest Matted Acctens tylko
Windswept St. Nick. proszę o przybliżenie tematu

Dodo

4. Data: 2005-06-20 11:27:38

Od: "dodo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w Dimensions >przedostatni wcale nie jest Matted Acctens tylko
> Windswept St. Nick. proszę o przybliżenie tematu

Znalazłam - tam jest kilka razy Dimensions ;-)
Lece szukać chatki w zbiorach

Dodo

5. Data: 2005-06-20 12:39:47

Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.kreuzstichparadies.de/shop/index.html

> Znalazłam - tam jest kilka razy Dimensions ;-)
> Lece szukać chatki w zbiorach
>
> Dodo

O DODO WIELKA!!!
dziekuejz za wysilek i chec pomocy! to faktycznie strasznie pokomplikowane,
pomieszane i zniechecajace, dlatego tym bardziej trzymam kciuki za powodzenie
akcji...
duzo dobrego zycze
Ula

6. Data: 2005-06-21 09:09:41

Od: "Gosia Jankowska" <g...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula domek polecial na priv-Gosia
http://abel.vipserv.org/graph/prace/ok/domek.jpg

co to jest?
spodnie ze stanem
Szydełko- prośba o przetłumaczenie z angelskiego
[siatki] link
szydełko lalki i obrazki