[xxx] kaan ?

1. Data: 2004-08-20 08:19:56

Temat: [xxx] kaan ?
Od: "Ania Białystok" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od wczoraj mam problemy z dostaniem się na to forum. Macie to samo?

1. Data: 2004-08-20 08:32:49

Temat: Re: [xxx] kaan ?
Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od wczoraj mam problemy z dostaniem się na to forum. Macie to samo?
Dokladnie, to samo - wczoraj poznym wieczorem przez jakis czas bylo OK, ale
teraz znowu kicha.
Karol cos mruczal, ze ma nadzieje, ze nie bedzie musial po raz kolejny
przenosc kaan na inny server

Pozdrawiam - eva

1. Data: 2004-08-20 08:58:22

Od: "jolate" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> teraz znowu kicha.
> Karol cos mruczal, ze ma nadzieje, ze nie bedzie musial po raz kolejny

Witajcie - znaczy to nie tylko u mnie tak sie dzieje , widać jakaś wieksza
awaria. Miejmy nadzieje że wszystko skończy się dobrze - trzymajcie się
Pozdrawiam Jolate

1. Data: 2004-08-20 09:35:32

Od: "jolanta30" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>awaria. Miejmy nadzieje że wszystko skończy się dobrze - trzymajcie się

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-08-20 10:01:55

Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam to samo :(((( a już myślałam, że to z moim kompem coś nie tak...
Pozdrowionka
gablo

1. Data: 2004-08-20 12:37:37

Od: "karol" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam to samo :(((( a już myślałam, że to z moim kompem coś nie tak...
> Pozdrowionka
> gablo

Witam.
Niestety nic nie moge zrobic mam dostep tylko do ftpa.Takze nie dziala strona
hostującego(firmowa) vastnet.co.uk.Po prostu nie ma serwera.Ani sie do dzwonic
ani maila nic.Trzeba czekać.Jesli do soboty sie sytuacja nie wyjasni przeniose
serwis na inny serwer.Przykro mi.
Pozdrawiam Serdecznie
karol

xxx-zawieszki Looney Toons