[xxx] kanwa

11. Data: 2005-04-06 18:30:08

Temat: Re: [xxx] kanwa
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> Julka napisał(a):
>

> Ty sie nie smiej - jak ostatnio powiedzialam pani w sklepie co wyszywam
> [zegar ze slonecznikami] to tak sie jakos na mnie dziwnie spojrzala ze
> az sie boje ja o cokolwiek spytac :))

Ja się nie śmieję niestety :(
Ale kilka sklepów zarobiło sobie wystarczająco skutecznie na moją opinię
'nie wchodzić nigdy więcej" i po prostu omijam je dalekim łukiem. W
pewnej pasmanterii usłyszałam, że "nie ma DMC bo to się nie sprzedaje,
bo wie pani, wszyscy kupują tylką Adrianę". Co to Adriana? Ciekawe, że w
pasmanterii, która jest dosłownie po drugiej stronie ulicy DMC schodzi
aż miło ;)
W takich momentach stwierdzam, że niektórzy są po prostu niereformowalni
i skoro nie potrafią zarabiać na niczym oprócz sznurówek, to właściwie
tylko ich problem ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

12. Data: 2005-04-06 19:44:15

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W takich momentach stwierdzam, że niektórzy są po prostu niereformowalni
> i skoro nie potrafią zarabiać na niczym oprócz sznurówek, to właściwie

ja z kolei w tamtej pasmanterii chcialam kupic polska Ariadne bo jest
nie ukrywam tansza - a tam maja tylko DMC i Anchor - po 2,30 zl za szt!!
gdzie Ariadna kosztowala w innej poo 1.50.
skandal.
niemniej jest to najlepiej wyposazona pasmanteria i najblizej domu - a z
maluchem trudno jest lazic po warszawie i szukac...
pozdrawiam
Justyna

13. Data: 2005-04-09 10:11:54

Od: "renja" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <w...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ariadna po 1,50????? Ja ostatnio (fakt że nie w Warszawie) kupowałam Ariadnę
w pasmanterii po 0,85 pln. Fajnie czasami mieszkać w mniejszych miastach :-D

zadinozaurzona renja

znowu Lanarte xxx
Polskie gazety-czy Wy też tak myślicie?
wysyp dzieci :)