[xxx] kanwa plastikowa - pytanie

1. Data: 2003-11-07 10:32:33

Temat: [xxx] kanwa plastikowa - pytanie
Od: "Ewa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak najlepiej wykończyc wzory wyszyte na kanwie plastikowej, z lewej strony.
czym to zrobić?

1. Data: 2003-11-07 10:44:47

Temat: Re: [xxx] kanwa plastikowa - pytanie
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa" <a...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag
> Jak najlepiej wykończyc wzory wyszyte na kanwie plastikowej, z lewej
strony.
> czym to zrobić?

Nigdy nie robilam, ale jesli ma to byc cos do powieszenia np. na choinke to
zrobic drugi jak odbicie w lustrze i skleic. Takie jednostronne pokleilabym
albo flizelina, albo niestrzepicym sie materialem. Pewnie sa tez specjalne
kleje krawickie, ktore nie zabrudza wyszywanki.

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-11-07 11:04:59

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Monika Biermann wrote:
> [...]
> albo flizelina, albo niestrzepicym sie materialem. Pewnie sa tez specjalne
> kleje krawickie, ktore nie zabrudza wyszywanki.
Moze zamiast przyklejac, to obszyc po brzegu razem z ta kanwa? Nie bede
sie przy tym upierac, bo po x pierwszy slysze o plastikowej kanwie.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-11-07 11:05:24

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ewa wrote:
> Jak najlepiej wykończyc wzory wyszyte na kanwie plastikowej,
A gdzie mozna wogole taka kanwe kupic?

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2003-11-07 12:23:10

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa napisał:
> Jak najlepiej wykończyc wzory wyszyte na kanwie plastikowej, z lewej strony.
> czym to zrobić?

Witam.
Ja naklejalam na brystol (np. mikolaj mial brystol czerwony) dokladnie
smarowalam klejem biurowym z tubki, wkladalam pod ciezke ksiazki, a jak
wyschlo to wycinalam do ksztaltu.

Mam tez pomysl aby ozdoby choinkowe podkleic samoprzylepnym papierem
najlepiej blyszczacym, ale jeszcze nie stosowalam:)

Pozdrawiam. Beazuku
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2003-11-07 12:24:23

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' napisał:

> Czesc!

> A gdzie mozna wogole taka kanwe kupic?
>
> Pozdrawiam,
> robal.

Witam
Mozna pytac w pasmanteriach. U nas (Zielona Gora) jest. W Hobby Studio i
Kokardce tez. Sa z rozna wielkoscia oczek.

Pozdrawiam. Beazuku

/...............
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2003-11-07 12:50:08

Od: Beazuku <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A zapomnialam. Arkusz A4 kosztuje chyba 9 do 12 zł (rozne ceny w roznych
sklepach).

1. Data: 2003-11-08 15:25:44

Od: "Ewa " <a...@g...SKASUJ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak własnie myslałam, i tak zrobiłam. Wyhaftowałam własnie taką bombkę z
kramu. Zobaczymy czy będzie sie to trzymało bo wygląda nieźle, to może
zrobię tego wiecej.
Pozdrawiam Ewa.

Re: krosna tkackie i tkanie - pytania
sweterki dla przedszkolaków-szukam