xxx komunia (znowu...)

1. Data: 2005-04-12 17:14:05

Temat: xxx komunia (znowu...)
Od: "b." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zanim poproszę o schemat, wytłumaczę się, ze owszem, googlowałam, ale
znalazłam tylko ogólne linki do mailo na stronę główną, a ja nie wiem jak po
rusku jest komunia... no i kilka linków sprzed lat już nieaktualnych.
Prosze poratujcie: idę na komunię 8 maja, do chłopczyka. Chciałabym wyszyć
nieduży obrazek (czas mnie goni), może żeby nie miał za dużo kolorów (może
być nawet 1 kolor), może imię bym wyszyła, datę no i jakiś symbol, Hostię,
sama nie wiem. Aniołków nie chcę. Bardzo proszę o jakieś proste wzorki.
Adres nie ma pułapek, a nich tam, niech mnie zasypie spam (wiem, ze
niektórym ciężko usuwać z adresu...).

Pozdrawiam i czekam. Linki tez jak najbardziej mile widziane.
Beata.

2. Data: 2005-04-12 17:29:47

Temat: Re: xxx komunia (znowu...)
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Slabo szukalas przejrzy podane linki:

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&sc
oring=d&q=motywy+komunijne&btnG=Szukaj&meta=group%3D
pl.rec.robotki-reczne

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&q=
komunia&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.robotki-recz
ne

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

3. Data: 2005-04-12 18:13:28

Od: "b." <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
pl.rec.robotki-reczne

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&q=
komunia&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.robotki-recz

dzięki, ale pod hasłem "komunia" to ja sprawdzałam i nic nie ma: nieaktualne
linki i aniołki , których nie chciałam, jak pisałam wyżej.
Chciałam obrazek, a w podanych linkach są jakieś kokardy.
Zanim skomentujesz że słabo szukałam, najpierw proszę sprawdź co podajesz,
bo nie wzbogaciłam się o ani jeden wzór obrazka :(

4. Data: 2005-04-12 18:14:26

Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b. napisał:

Bardzo proszę o jakieś proste wzorki.

Co mialam to wyslalam:)

Agnieszka (Wuppertal)

5. Data: 2005-04-12 18:27:29

Od: "b." <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik b. napisał:
>
> Bardzo proszę o jakieś proste wzorki.
>
> Co mialam to wyslalam:)
>
> Agnieszka (Wuppertal)

wielkie dzięki, o takie wzory mi chodziło

6. Data: 2005-04-12 19:00:20

Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 12 Apr 2005 19:14:05 +0200, b. <n...@o...pl> napisał:

> Adres nie ma pułapek, a nich tam, niech mnie zasypie spam (wiem, ze
> niektórym ciężko usuwać z adresu...).

Tak całkiem z innej beczki, ja nieużywam wstawek antyspamowych i wcale
niedostaje spamu ponad to co przysyłają z onetu(u mnie), raz w miesiącu
jakiś list, a faktycznie usuwanie pułapek jest nurzące

--
Pozdrawiam Iwa
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

7. Data: 2005-04-12 19:07:19

Od: "zdzieba" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie rozumiem po co się irytujesz, prosiłaś o drobne wzory

a w podanych linkach są jakieś kokardy.

właśnie na tych kokardach jest i gromnica, którą niesie się na komunię, jak i
hostia element jak najbardziej religijny
dobra duszyczka odesłała Cię do komunijnych wzorków, a Ty ją krytykujesz

> najpierw proszę sprawdź co podajesz,
> bo nie wzbogaciłam się o ani jeden wzór obrazka

wzbogaciłaś się tylko nie taki o jaki chchciałaś
może więc to Ty się zastanów jak dziękujesz "dobrej duszycce"

8. Data: 2005-04-12 19:14:34

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "b." <n...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Zanim skomentujesz że słabo szukałam, najpierw proszę sprawdź co podajesz,
> bo nie wzbogaciłam się o ani jeden wzór obrazka :(

Gdybyś nie wiedziala to własnie i te obrazki z kokard mozesz wyhaftowac
osobno, ja nie kaze Ci haftowac takich kokard podalam motyw, nastepnym razem
nic nie podam, poniewaz nawet tego nie potrafisz docenic, tylko narzekac ze
nic nie znalazlas, sorry ale troche życzliwosci by się przydalo, a poza tym
cos poszlo na priv i mam za to takie podziekowanie.

9. Data: 2005-04-12 19:53:21

Od: "b." <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tym
> cos poszlo na priv i mam za to takie podziekowanie.

wstydze sie wstydze sie wstydze sie...
dziękuję za obrazki..
już nie będę...

10. Data: 2005-04-14 07:57:49