[xxx] konie - prosba o schemat

1. Data: 2007-03-15 13:27:38

Temat: [xxx] konie - prosba o schemat
Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Obejrzalam sobie z zdjecia z Gdanskiego spotkania i sie zakochalam w
jednym z obrazkow...
Jakby ktos mial schemat i sie podzielil to bym byla bardzo wdzieczna. A
to link do obrazka:
http://www.robotki.autoszpak.pl/My_Homepage_Files/sl
ajdy1/imagepages/image23.html

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

2. Data: 2007-03-15 15:11:30

Temat: Re: [xxx] konie - prosba o schemat
Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Są tutaj :)

http://www.streamphoto.ru/users/lolita/69684/?page=1

Pozdrawiam,
Mimi

3. Data: 2007-03-20 15:14:57

Temat: Re: [xxx] konie - prosba o schemat i rozszyfrowanie klucza
Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimi napisał(a):

ajdy1/imagepages/image23.html

> Są tutaj :)
>
> http://www.streamphoto.ru/users/lolita/69684/?page=1

Dzieki.
Ale czy ktos wie jakie to sa nici... bo tu same numerki :( a firmy brak :(
http://www.streamphoto.ru/users/lolita/69684/4265ba5
41fb85e38642a50d4e727d364/
Gleboko wierze, ze ktos wie i mnie oswieci ;) Bardzo prosze.

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

4. Data: 2007-03-20 15:33:37

Od: "Ola" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl>
napisał w wiadomości news:etotim$o37$1@news.onet.pl...

> [...]
41fb85e38642a50d4e727d364/
> Gleboko wierze, ze ktos wie i mnie oswieci ;) Bardzo prosze.

mi się wydaje że to jest DMC. Porównałam sobie nazwy kolorów i numerki z
przelicznikiem: http://www.abakan.pl/index.php?Page=flossconverter&L
ang=pl i
DMC najbardziej pasuje ;) jeśli się mylę to przepraszam :)

Pozdrawiam,
Ola

---
avast! antywirus: Wychodzace wiadomosc czysta. | Baza sygnatur wirusow (VPS):
000725-1, 2007-03-19
Data skanowania: 07-03-20 16:33:40

5. Data: 2007-03-20 15:52:04

Od: "Seremity (Wa-wa, Lodz)" <robotkowa_seremity@WYTNIJ_TOtlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):

> [...]
ang=pl i
> DMC najbardziej pasuje ;) jeśli się mylę to przepraszam :)

Chyba masz racje :D
Dzieki :D

Pozdrawiam
Seremity (wa-wa, lodz)

6. Data: 2007-03-22 18:45:28

Od: "Martka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.robotki.autoszpak.pl/My_Homepage_Files/sl
> [...]
Witam
te konie są sliczne ale brakuje jednej części schematu ( po górnejlewej
stronie obrazu ten koń nie jest cały)czy ktoś ma cały schemat? proszę o pomoc
pozdrawiam Martka

Gdynia- po spotkaniu
szydełko_nazwy
[ot] ach ta konkurencja i zdrowe wspolzawodnictwo
trochę świeżynek
[xxx] Muminki, Clifford, Filemon i inne bajki - zapraszam