[xxx] konkurs DMC

1. Data: 2006-06-01 17:57:12

Temat: [xxx] konkurs DMC
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

W pamanterii widzialam ulotke o konkursie. Szczegoly na stronie:
http://www.linuxsecurity.pl/DMC/przedsiewziecia.php

Zazula

2. Data: 2006-06-02 15:32:33

Temat: Re: [xxx] konkurs DMC
Od: "Ania C. z Bytomia Odrz." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam . Chciałabym się spytać gdzie można dostac formularz aby zgłosic się do
konkursu . Z pozdrowieniami Ania C.

3. Data: 2006-06-02 16:28:11

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam . Chciałabym się spytać gdzie można dostac formularz aby zgłosic się do
> konkursu  . Z pozdrowieniami Ania C.

Zapytaj w pasmanterii, ja dwa lata temu brałam udział w tym konkursie i
pochwalę się, że z sukcesem. Formularz dała mi pani w sklepie, gdzie zawsze
kupuję mulinę
pozdrawiam Krystyna

4. Data: 2006-06-02 18:13:25

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna napisał:

> [...]
> pochwalę się, że z sukcesem. Formularz dała mi pani w sklepie, gdzie zawsze

czy do tego konkursu trzeba miec wlasny schemat,czyli nic z
publikowanych rzeczy?
kasias

5. Data: 2006-06-02 18:45:15

Od: "Krystyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy do tego konkursu trzeba miec wlasny schemat,czyli nic z
> publikowanych rzeczy?
> kasias
Nie trzeba, ja wykorzystałam schematy ściągnięte z internetu, niestety nie
mogłam być na rozdaniu nagród ale widziałam zdjęcia i były tam prace wykonane z
ogólnodostępnych wzorów.
pozdrawiam Krystyna

wykroj ubranka do chrztu
[xxx]chińskich afrykańskich motywów szukam
"Szycie to takie łatwe" - szukam książki
gdzie najtańsza DMC w Trójmieście
nie calkiem OT