xxx kontra szydełko

1. Data: 2004-03-01 09:44:37

Temat: xxx kontra szydełko
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich w marcu!
Kochani mam za sobą pierwsze robótki szydełkowe i nawet uważam, że udane. Plany
szydełkowe też spore (dziś zakończę bieżnik, czeka koszyczek wielkanocny,
koszulki na jajka i sukienka na wesele dla dwulatki) ale dziś stwierdziłam, że
o wiele więcej jest wzorów i schematów na "krzyżyki" i po prostu są przecudne.
Może macie strony z kursem lub podstawami krzyżykowania, powiedzcie mi wszystko
co wiecie na ten temat
Bardzo serdecznie dziękuję i pozdrawiam na progu wiosny

1. Data: 2004-03-01 10:25:37

Temat: Re: xxx kontra szydełko
Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szydełkowe też spore (dziś zakończę bieżnik, czeka koszyczek wielkanocny,
> koszulki na jajka i sukienka na wesele dla dwulatki)

Ależ ta młodzież dzisiaj szybko dojrzewa :-))))))

> Może macie strony z kursem lub podstawami krzyżykowania, powiedzcie mi
wszystko
> co wiecie na ten temat
http://tomella11.webpark.pl/haft.htm
tutaj powinnaś znaleźć co potrzebujesz.
Gocha

1. Data: 2004-03-01 13:03:52

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Aga wrote:
> ale dziś stwierdziłam, że
> o wiele więcej jest wzorów i schematów na "krzyżyki" i po prostu są przecudne.
Jak juz zaczniesz stawiac krzyzyki, to dojdziesz do wniosku, ze jednak
tych darmowych schematow jest duuuuuuudo, duuuuuuuuuzo za malo ;)

> Może macie strony z kursem lub podstawami krzyżykowania, powiedzcie mi wszystko
> co wiecie na ten temat

Moje pierwsze kroki to byl zakup pewnego pisma (niestety drogie, ale
wlsanie schemat tam zamieszczony przekonal mnie po wielu latach, ze te
krzyzyki to fajna sprawa i nie tylko dla babc). To pismo to "Cross
Stitch Crazy" czy jakos tak (dostepne w empiku). Oprocz mnostwa zbednych
reklam, maja tam schematy - i trudniejsze i takie zupelnie proste oraz
pokazane na rysunku podstawowe info odnosnie krzyzykowania.
Oprocz tego pokazala sie tez dosc fajna ksiazka na ten temat (teraz nie
pamietam tytulu i autora, sprawdze jesli chcesz).
I tak wlasnie wygladaly moje pierwsze kroki.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-03-01 14:25:55

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja polecam
http://www.lysator.liu.se/~offe/kors/tutorial/cross1
.html
Wszystko mi sie rozjasnilo dzieki temu kursowi, bo z tych w gazetach nic nie
rozumialam, biedny mis...

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2004-03-02 07:57:53

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.html
> Wszystko mi sie rozjasnilo dzieki temu kursowi, bo z tych w gazetach nic nie

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Oczywiście wyruszę do Empiku i wczytam się w kurs bo jak narazie to przejżałam
go dość pobieżnie.
Kochane (tylko się nie śmiejcie) czy powinnam zakupić jakiś specjalny materiał
do krzyżykowania?
Dziękuję

1. Data: 2004-03-02 12:30:15

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Aga wrote:
> Kochane (tylko się nie śmiejcie) czy powinnam zakupić jakiś specjalny materiał
> do krzyżykowania?

Tak i nie. Wygodniej jest haftowac na kanwie (tak to sie nazwywa - sa
rozne kolory, sploty oraz gestosci splotow), ale moja mama czestyo
robila tez hafty na lnie, dzinsie i innych materialach. Jednak na
poczatek moim zdaniem kanwa bedzie najlepsza. Kupuje sie ja w
"kawlakach" lub z metra. Z metra jest taniej, no i mozna kupic pasek
tylko takiej szerokosci, jak trzeba. Poaztym czasami w hurtowniach mozna
kupic pas ze 2 m i wtedy ma sie taniej na zapas.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-03-02 12:52:13

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko takiej szerokosci, jak trzeba. Poaztym czasami w hurtowniach mozna
> kupic pas ze 2 m i wtedy ma sie taniej na zapas.

Wielkie dzięki. Ruszam na podbój poznańskich pasmanterii.

1. Data: 2004-03-02 14:02:33

Od: a...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzięki. Ruszam na podbój poznańskich pasmanterii.

jak to poznańskich?????
Przyjdź w piątek na spotkanie to się wszystkiego dowiesz od specjalistek :-)

serdecznie pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-03-02 15:07:33

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przyjdź w piątek na spotkanie to się wszystkiego dowiesz od specjalistek :-)

Przepraszam, zabrzmiało to tak jakby dziewczyny, które wypowiedziały się
wcześniej nie były specjalistkami. Co za gafa...
Chodziło mi o to, że pogadasz z tymi, które zajmują się krzyżykami i "na
żywo" się wszystkiego dowiesz.

pozdrawiam
Ania

STRONY O SZYDELKOWANIU!!!
[xxx] MP Super... prośba
czyja strona
makrama; poszukuję wzorów
wzory do robienia swetrów po polsku szukam