xxx-kwiaty niebieskie

1. Data: 2005-01-28 14:30:41

Temat: xxx-kwiaty niebieskie
Od: "borkosia" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie i pozdrawiam wszystkie grupowiczki! Jestem Waszą fanką. Troszke
haftuję krzyżykami. Poszukuję wzorów kwiatów w odcieniach niebiesko-granatowych.
Przegladałam wiele wzorów, lecz nie mogę trafić na tą kolorystykę. Myślę o
chabrach, irysach, fiołkach itp.
Proszę pomóżcie, jeśli nie schematy, to adres stron ze schematami. Będę
wdzięczna.

1. Data: 2005-01-28 14:42:33

Temat: Re: xxx-kwiaty niebieskie
Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chabrach, irysach, fiołkach itp.
> Proszę pomóżcie, jeśli nie schematy, to adres stron ze schematami. Będę

poszło na priv.

Pozdrawiam Iwa

1. Data: 2005-01-28 14:47:03

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwa" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> poszło na priv.

Ode mnie też trochę :)

Ola

(xxx) Wzory ikon
serwetki szydełkowe- fotki
[szydelko] piekne chusty i szale - juz udostepnione!
[xxx]szukam krzywych domków ze strony wrocławianek :)
[xxx] tulipany papuzie DMC szukam