xxx lawenda, prowansja, toskania

1. Data: 2006-06-01 18:00:11

Temat: xxx lawenda, prowansja, toskania
Od: "Agata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

z ogromna przyjemnoscia przygarne wszelakie wzory z motywami pol
lawendowych, prowansja, toskania, srodziemnomorskie klimaty.
przejrzalam archiwum i niestety wiekszosc postow jest sprzed kilku dobrych
miesiecy i linki w nich juz nie funkcjonuja.

z gory dziekuje za kazdy schemat.

pozdrawiam,

Agata

2. Data: 2006-06-01 21:08:39

Temat: Re: xxx lawenda, prowansja, toskania
Od: d...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

wysłałam Ci na pocztę.Daj znać czy doszł.Jak masz coś z lawenda
to możesz mi przesłać .Pozdrawiam Dorota

3. Data: 2006-06-04 10:33:52

Od: d...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

Podaj mi swój adres ,ponieważ ciągle zwraca mi pocztę do Ciebie
Pozdrawiam Dorota
d...@f...pl napisał(a):
> wysłałam Ci na pocztę.Daj znać czy doszł.Jak masz coś z lawenda
> to możesz mi przesłać .Pozdrawiam Dorota

[xxx] konkurs DMC
wykroj ubranka do chrztu
[xxx]chińskich afrykańskich motywów szukam
"Szycie to takie łatwe" - szukam książki
gdzie najtańsza DMC w Trójmieście