[xxx] magrat i perminki

1. Data: 2004-03-03 14:12:59

Temat: [xxx] magrat i perminki
Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej hej,

ide w sobote z wizyta na nowe mieszkanie kolezanki, i tak sobie pomyslalam,
ze moze bym jakas miniaturke do tego czasu machnela, co by tak z pustymi
rekami nie chodzic, a ze nic wczesniej nie sciagnelam, to zajrzalam do
archiwum, wedlug ktorego ma byc ich sporo na www.magrat.narod.ru, ale tam mi
wyskakuje "niet takoj stranicy" i nie chce inaczej :o( Probuje jeszcze
www.shalee.narod.ru, ale powoli sie otwiera i jeszcze nie wiem, czy sa tam
miniaturki. Czy Wam magrat tez nie dziala, czy tylko mi?....

Pozdrawiam,
Connie (Warszawa)

1. Data: 2004-03-03 14:46:51

Temat: Re: [xxx] magrat i perminki
Od: "Magdda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też nie działa.

--
Magdda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2004-03-03 14:53:52

Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

strona jest pod nowym adresem
http://www.ndfll.narod.ru/UntitledFrame-shem.htm?ima
ge.x=48&image.y=32
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-03-03 17:30:34

Od: "Tes" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Connie wrote:
> [...]
> nie chce inaczej :o( Probuje jeszcze www.shalee.narod.ru, ale powoli
> sie otwiera i jeszcze nie wiem, czy sa tam miniaturki. Czy Wam magrat

Na shalee są perminki, ale teraz tam jest potrzebne hasło, ja go nie mam,
ale ta dziewczyna która ma tę stronkę pewnie Ci przyśle jak do niej
napiszesz.
pod tym linkiem są też perminy
http://domiki.shap.homedns.org/fauna/PERMIN/13a_file
s/

Pozdrawiam
tes(Gdańsk)
--
moja strona ******* http://republika.pl/tes/ ********* Zapraszam

1. Data: 2004-03-03 20:21:47

Od: "Connie" <c...@f...spam.silesianet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Baaardzo wszystkim dziekuje za pomoc, mam juz to, czego szukam (oczywiscie
po dlugich bojach z sama soba w kwestii decyzji), jutro zabieram sie ostro
do dziela!
Connie (W-wa)

1. Data: 2004-03-04 11:35:13

Od: "Joanna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Connie <c...@f...spam.silesianet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Connie (Warszawa)
>
> ale jakby ktoras chciala to przypomne jeszcze jedna fajna stronke z
miniaturowymi zwierzaczkami
http://www.geocities.com/Tokyo/Towers/3107/sanrio/cr
afts.htm

Aska

1. Data: 2004-03-04 11:40:28

Od: "Joanna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-03-04 13:54:20

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> http://www.geocities.com/Tokyo/Towers/3107/sanrio/cr
afts.htm

U mnie nic się nie przykleiło, natomiast:
- nie usunęłaś z treści postu adresu e-mail jego autorki - nie ma potrzeby
wystawiać go do oglądania całemu światu w naszym ogólnie dostępnym archiwum,
- zacytowałaś w obu postach cały list Connie, a cytujemy tylko fragmenty, do
których się odnosimy w odpowiedzi. W tym zresztą wypadku lepszy byłby nowy
wątek - np. "wzory zwierzaczków za free", bo twój link nie ma nic wspólnego
z Perminem i stroną magrat.
Oczywiście nie jest to krytyka pod twoim adresem, skorzystałam tylko z
okazji, żeby przypomnieć zasady, bo chyba sporo nowych osób mamy w grupie. I
bardzo dobrze!
Pozdrawiam
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2004-03-04 15:05:18

Od: "Joanna " <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeanalizowałam Jandulko wszystko o czym napisałaś, istotnie bezmyślnie to
zrobiłam
jestem "nowicjuszką" w tej grupiedlatego kazda uwaga doświadczonych
koleżanek będzie dla mnie cenna
np. czy to co teraz napisałam powinnam rozwinąć w nowym wątku czy właśnie tak
jak zrobiłam
czy w ogóle jest jakiś regulamin ze wskazówkami jak sie "poruszać" aby nie
popełniać podobnych błędów
poprawię się:))

pozdrawiam
Aśka

1. Data: 2004-03-04 23:25:10

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> np. czy to co teraz napisałam powinnam rozwinąć w nowym wątku czy właśnie
tak
> jak zrobiłam

Myślę, że tak, warto to już skończyc tutaj.

> czy w ogóle jest jakiś regulamin ze wskazówkami jak sie "poruszać" aby nie
> [...]

Patrz post od Julki. Dopiszę się jutro do tamtego wątku. Bardzo serdecznie
pozdrawiam
Jandulka

fanklub kapelusików na szydełku :-)
czy
CZŁONKOWSTWO
[ot] pytanie niezwiazane z grupa
Re: Czy mogę dołączyć Szanowne Grupowiczki?