[xxx] może być na chrzciny, urodziny i jako obrazek

1. Data: 2006-02-04 09:45:33

Temat: Re: [xxx] może być na chrzciny, urodziny i jako obrazek
Od: "AK" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłam takie coś na chciny dobre i na urodziny tez i jako obrazek też
> :)
> http://kep.tar.hu/andrea68/50082873#2
>
> Ktos podawał kartki z tego albumu, ale wiem ,że na chciny często się szuka
> i trudno coś ladnego trafić. Ja właśnie jestem w takiej sytuacji.
> Jeśli ktoś ma jeszcze coś ciekawego, ale na chciny właśnie to bardzo
> proszę przysłać na mojego maila. Ciekawe , że na komunie to jest trochę
> tego ( mogę wysłać wzorek na kartkę i obrazek), a na chciny to jakoś nie
> ma takich utartych symboli :)

A jak znaleźć dolną częśc do obrazka nr 1- ten śpioch na księżycu?
Aga

2. Data: 2006-02-06 09:00:09

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Dawno mnie nie było, ale podczytuje czasem i robótkuję w wolnych chwilach :)
[...]

Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry

PS. Magda ma już 6 miesięcy ww.republika.pl/magda05

3. Data: 2006-02-06 10:14:05

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam nie zauważyłam , że nie ma dolnej części schematu :(
Właśnie ten obrazek najbardziej mi się podoba :(
Beazuku z Zielonej Góry
Magda www.republika.pl/magda05

4. Data: 2006-02-06 11:53:05

Od: "AnnaSz" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to ja podrzuce nieco :) może cos akurat wpadnie w oko

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=43110
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=41480
http://kep.tar.hu/lvica/50071064/12949438#2
http://bbs.hi-joy.com/bbs1/dispbbs.asp?boardid=75&id
=19973
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=35895
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=65847
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=77318
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=79525

5. Data: 2006-02-06 19:03:43

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki bardzo fajne, na pewno jeden wybiore :)
Pozdrawiam Beazuku

link roznosci
kwiaty - szukam
Zrobiłem kolejny obrus [6 dni]