[xxx] na czym wyszyć?

1. Data: 2004-10-27 21:15:18

Temat: [xxx] na czym wyszyć?
Od: "SINKAG" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja początkująca jestem w xxx temacie zatem zwracam sie do Was dziewczyny
jako do specjalistek z pytaniem.....

Jaki to materiał " 27 count evenweave " bo zupełnie nie wiem co to jest.

Dziękuję z góry za pomoc!!!!!

Pozdrawiam
SINKA

1. Data: 2004-10-28 07:08:35

Temat: Re: [xxx] na czym wyszyć?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Nie wiem co to za material, ale czesto sie spotykam w opisach "14 Aida or
27 count evenweave". Stad wniosek, ze mozesz haftowac na 14 Aidzie i bedziesz
miala taki sam efekt.
Pozdrowienia
dorota

1. Data: 2004-10-28 07:31:41

Od: "Alma en/of Maarten" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

27-count to znaczy, że jest 27 nitek na inch, czyli 27 nitek na 2,5 cm, to
znaczy, że można robić 5,4 krzyżyków na cm, kiedy robisz krzyżyki na dwie
nitki. Evenweave jest material, który jest tkany równo, to znaczy, że
pionowo i poziomowo jest tyle sam ych nitek. 14 count aida ma 14 oczek na
inch, czyli 14 na 2,5 cm: 5,6 krzyżyk na cm. Efekt jest podobny, Na Aidzie
trochę mniejsze krzyżyki.
Istnieje też 36 count evenweave (czy len, czy Jobelan) i to znaczy 36 nitek
na inch, czyli 14,4 nitek na cm: 7,2 krzyżyk. Te dane są bardzo pomoczne
przy liczeniu wielkość pracy

Pozdr. Alma

1. Data: 2004-10-28 08:07:31

Od: "SINKA" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem co to za material, ale czesto sie spotykam w opisach "14 Aida or
> 27 count evenweave". Stad wniosek, ze mozesz haftowac na 14 Aidzie i

Dzięki za wskazówki ;-)))))))) znowu jestem mądrzejsza ;-)))))))))))))))

Pozdrawiam
SINKA

FAQ przeczytaj koniecznie
Łucznik 834-szukam instrukcji obsługi!!!
Szukam instrukcji - Łucznik 834
stroj na Halloween - ratunku
Program