xxx na rocznice slubu

1. Data: 2004-02-25 13:19:23

Temat: xxx na rocznice slubu
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Kobiety,
ja po prosbie, za jakis czas moi tesciowie maja 36 rocznice slubu i
chcialabym im zrobic xxx niespodzianke, moze ktoras z Was ma cos
odpowiedniego w swoich zbiorach? Biegalam dzisiaj po meilaodiy, znalazlam
fajne golabki, takie troche slubne ale moglyby byc, tyle ze serwerek nie
pozwolil mi sciagnac wzorku, rwalo sie i rwalo, i skapitulowalam.....

przyjme wszystko, skrzyneczka pusta, mozna slac, jesli ktos bedzie mial
ochote mi pomoc w doborze odpowiedniego obrazka
a...@o...pl

pozdrawiam z usmiechem
Ewa

1. Data: 2004-02-25 14:28:03

Temat: Re: xxx na rocznice slubu
Od: "violka" <t...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> przyjme wszystko, skrzyneczka pusta, mozna slac, jesli ktos bedzie mial
> ochote mi pomoc w doborze odpowiedniego obrazka

Poszło.
violka

xxx prosba o koniki
[szydełko] pomocy