xxx - niejako pierwszy raz

1. Data: 2005-03-02 17:30:10

Temat: xxx - niejako pierwszy raz
Od: "Ula " <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pisze niejako - serdecznie sie wczesniej witajac - poniewaz kilka razy juz
odpowiadalam, pierwszy raz natomiast startuje z "nowej wiadomosci".
Od jakiegos czasu przegladam strony z krzyzykami, w minione wakacje doznalam
olsnienia, zrozumialam, pojelam, chwycilam i zaczelam krzyzykowac sama. Co
pojelam: ze wyszywa sie na kanwie i ze wtedy wszystkie krzyzyki sa slicznie
proste i rowne... Jakos tak jeszcze z czasow szkolnych, tych wczesniejszych,
utrwalimo mi sie, ze potrzebne jest szare plotno i trzeba bardzo sie starac, by
nie wychodzic nad szereg..., pozniej jako osoba dorosla i swoiadoma z
nieukrywana zazdroscia patrzylam na co niektore kolezanki, ktore to silnie
bagatelizowaly szefa swego i jego przeciaganie czasu naszego
nasiadowkowo-konferencyjnego i radosnie pod lawka stawialy krzyzyk za
krzyzykiem, a nadmienie, ze czynily to z wysokosci siedzacych kolan, czasem glos
zabieraly, robotki nie przerywajac, niektore bez okolaru swiata nie widza... i
tez nie moglam pojac...az jak to zwykle bywa - nastapil cud i juz wszystko
rozumiem, teraz juz nie rozumie tylko moj maz: "jak mozna tracic czas"...coz laik!
a zatem po tym przydlugim wstepie juz nie kuchennymi drzwiami, a otwarcie i
lekko niesmialo witam sie, majac nadzieje na pomoc, odrobine serdecznosci i duze
zrozumienie (lubie niestety duzo i dlugo pisac..., internetowo zas jesetm
zielony kaktus)
radosne szczypaski
Ula

1. Data: 2005-03-02 17:38:47

Temat: Re: xxx - niejako pierwszy raz
Od: u...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
duze
> zrozumienie (lubie niestety duzo i dlugo pisac..., internetowo zas jesetm

WITAM ale nie wiem którą to już Ulę - choć nie lubię tego skrótu.Też nie
jestem mocna ale służę pomocą.Urszula z Leszna

1. Data: 2005-03-02 17:49:58

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> WITAM ale nie wiem którą to już Ulę - choć nie lubię tego skrótu.Też nie
> jestem mocna ale służę pomocą.Urszula z Leszna

dzieki Ulenko za dobre slowo, cos czulam, ze na imienniczki mozna liczyc! moge
sie pisac z nazwiska, ale to zabawnie brzmi, moge sie przeinaczyc na Ulencjusza,
Ulika, Myszowata - jesli to tylko moze ulatwic kontakt.
a wydawalo sie, ze imie nasze takie ...sporadyczne...
Usciski Ula Soliwodowa "Myszowata" z Clifton

1. Data: 2005-03-02 19:04:23

Od: "rosteczek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
duze
> zrozumienie (lubie niestety duzo i dlugo pisac..., internetowo zas jesetm

Witam Cie Ulu.
Aneta z Warszawy

1. Data: 2005-03-02 19:15:34

Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula napisał:

> [...]
> zrozumienie (lubie niestety duzo i dlugo pisac..., internetowo zas jesetm

Czesc Ula:) Lubie to imie od kiedy przeczytalam Grochole:)
Agusik

1. Data: 2005-03-02 19:55:18

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2005-03-02 20:34:09

Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc Ula:) Lubie to imie od kiedy przeczytalam Grochole:)
> Agusik

Ja, Agnieszko nie mam wyjscia, tato dali, trzeba sie przyzwyczaic...
i zadna tu pociecha Kochanowski, ze niby to taka madra byla ta jego Ula...
Grocholi nie znam, cos malego kiedys czytalam i widac to nie byl ten czas, a
moze za duza komercja w tym jednym, jedynym opowiadaniu...
> moze kiedys, gdy przestanie byc taka popularna...ale super jej za cala reszte!
szczypasiatka
Ula

1. Data: 2005-03-02 21:41:46

Od: "Ania Rydzyńska" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> duze

Witam.
Ja tez na grupie od niedawna , ale już teraz zapewniam i Ciebie i siebie że
zostaniemy tu na długo :))))
Ania Rydzyńska Gdynia

1. Data: 2005-03-02 21:58:36

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam cieplutko w ten mroźny wieczór...hmmm raczej mroźną nockę :))

Marzena

1. Data: 2005-03-03 08:57:33

Od: "reniek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Ula :)
Ja też niedawno wyszłam z "konspiracji" :))
Popasożytowałam sobie trochę a teraz czas się udzielać :))

serdeczności
reniek

WITEAZ-nowy na grupie
(szydełko) Mam stronę internetową! Zapraszam
[xxx] fajne haftowane jajka bez sch
[Druty]
XXXX stona do rosjanek