Re: xxx-nzsze zdrowie

From: Mimi <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: xxx-nzsze zdrowie
Date: Fri, 20 Oct 2006 15:26:29 +0200
Sender: a...@s...netcontrol.pl

Dnia 18-10-2006 o 13:24:21 Beata Mateuszczyk
<b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Schorzenia reumatyczne są bardzo różne. Mnie dokuczają głównie stawy
> kolanowe i łokciowe. Pamiątka po reumatoidalnym zapaleniu stawów w
> wyniku anginy w dzieciństwie.
> Mnie pomaga glukozamina (lek "Odnovit" lub drogi i tylko na receptę
> Artril) i Kolagen Aktiv wzmacniający stawy. Skuteczna u mnie jest też
> dieta wykluczajaca mąke, oleje (można tylko oliwę), rośliny psiankowate
> (pomidor, papryka, bakłażan - uwielbiam niestety :( ). Doraźnie
> pomagałam sobie maścią Piroxicam, ale lekarka twiedzi, że lepszy jest
> Traumon.
> [...]

Witam!!

Ja wprawdzie szydełkuję a nie wyszywam, ale też często miałam problem z
bolącymi łokciami, czasami przeraźliwie strzelały mi stawy gdy
robótkowałam... A teraz nic... wszystko cichutkie, naoliwione, żadnych
bólów... Wszystko właśnie dzięki jodze. Nie wykonuję żadnych
zaawansowanych ćwiczeń (chodziłam na zajecia dla początkujących)... Teraz
po przeprowadzce jeszcze nie zaczęłam chodzić na żadne zajęcia (co mam
nadzieję niebawem się zmieni) ale wciąż ćwiczę w domu to co robiłam na
zajęciach i mogę szydęłkować do woli :).

Pozdrawiam,
ze słonecznego Krakowa
Monika