Re: xxx-nzsze zdrowie

From: "anka" <d...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: xxx-nzsze zdrowie
Date: 21 Oct 2006 22:56:10 +0200

> slyszalam, ze rownie pomocne moze byc TAI CHI.
> nawet zaczelam cwiczyc, ale szybko zlikwidowali kurs (?)
> generalnie mi sie podobalo, jednak za krotko trwalo by stwierdzic czy mi
> pomoglo.
> na 100% ciaza i ta cala burza hormonow zadzialala na mnie b.pozytywnie ;)
>
> --
> Honorata i  Zbysio ur. 08.02.06 3540g 54cm
> [Warszawa]      honkul maupa o2.pl     (/(/
> gg 7307932      skype: hihonor            ( ' ')
> http://photobucket.com/albums/d170/honkul/Zbysio/
>
> Dziewczyny powiem szczerze,że z Waszych sposobów na bóle stawów wybieram
ćwiczenia i to w każdej formie.Honoratko ja sposobu z ciążą nie będę próbowała-
mam 48lat , chyba że pomogą hormony jak zostanę babcią(do czego też mi się nie
śpieszy)
Ale poważnie - ja dużo ćwiczę i chodzę systematycznie na różne rehabilitacje.
Powiedzcie czy rzeczywiście ból lewego łokcia jest częstą dolegliwością
hafciarek?
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli.Anka