xxx - pernimy i nie tylko w rozsypce

1. Data: 2007-07-11 17:38:09

Temat: xxx - pernimy i nie tylko w rozsypce
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

natretna strasznie jakas sie robie, ale kogo mam prosic o pomoc, jak nie Was?! W
ramach porzadkowania zbiorow, poszukuje klucza do Japonki lanarte, tzn. klucz
mam, ale bez cyferek, a one wielce pomocne sa...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/913a1c5e0c72694d
.html
Poszukuje rowniez namietnie dopelnienia do kolekcji, brakuje tych obrazkow
70-3120, 70-3121,70-3122, acz ten ostatni niekoniecznie, a tu stronka:
http://www.hobbystudio.pl/katalogi/since1854/Since_1
854_3.jpg
I dzis tak juz na sam koniec, tez z Perminkow, ale obrazkow na szybko znalezc
nie moge, w kazdym razie jest seria, chyba niezbyt duza w rozmiarze, obrazek w
obrazku, a to rower za plotem, a to cos innego, znajde, podesle. Widzialam
zrobione prace, ale nie widzialam schematow. Zatem, jesli ktoraz z Was o zlote
sie ulituje... Oczywoscie rewanzuje sie tym co mam!
pozdrawiam serdecznie
Ula

2. Data: 2007-07-11 18:25:59

Temat: Re: xxx - pernimy i nie tylko w rozsypce
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> tez z Perminkow,
http://www.abcstitch.com/optioncart/image.php?image=
http://www.abcstitch.com/images/s8/145171.jpg&catalo
g=P145171&item=Daisies%20in%20Toscana&price=15.99&it
emtype=counted%20cross%20stitch%20kit
http://www.abcstitch.com/optioncart/image.php?image=
http://www.abcstitch.com/images/s8/145170.jpg&catalo
g=P145170&item=Haybale/Poppies&price=15.99&itemtype=
counted%20cross%20stitch%20kit
to ta seria,jest jeszcze rower, tak mi stoi w oczach, choc w katalogu nie
widzialam rowery sa i chetnie przygarne, ale inne, tyz piekne!
oraz
http://www.abcstitch.com/optioncart/image.php?image=
http://www.abcstitch.com/images/s7/154377.jpg&catalo
g=P154377&item=Gate&price=11.99&itemtype=chart
bardzo koniecznie, mam calkowicie zamazany schemat
http://www.abcstitch.com/optioncart/image.php?image=
http://www.abcstitch.com/images/s7/steps.jpg&catalog
=P704375&item=Stairway&price=58.99&itemtype=counted%
20cross%20stitch%20kit
to chyba dopelnienieuff, wystarcz!
Przepraszam za nadmiar!
uklony niskie
Ula

3. Data: 2007-07-11 18:48:18

Od: "Gosia Jankowska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://lucrethia.multiply.com/photos?&album=&page_st
art=20
na tej stronce znajdzies sporo perminkow ,pozdrawiam Gosia.

4. Data: 2007-07-11 19:13:25

Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> to ta seria,jest jeszcze rower, tak mi stoi w oczach, choc w katalogu nie

Ten rower jest tutaj
http://bbs.hi-joy.com/bbs1/dispbbs.asp?boardID=91&ID
=65580&page=1

--
Pozdrowienia - Jola z Orawy

5. Data: 2007-07-12 11:30:42

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Jolu, bardzo, bardzo dziekuje, tego szukalalm problem tylko w tym, zipu otworzyc
nie moge. Niby jestem zarejestrowana, a z zipami nici! Nie otwieraj!!!
Zatem kolejna prosba, czy mogeCie prosic o otworzenie?!
DZiekuej serdecznie
Ula

6. Data: 2007-07-12 11:33:23

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> http://lucrethia.multiply.com/photos?&album=&page_st
art=20
> na tej stronce znajdzies sporo perminkow ,pozdrawiam Gosia.

Gosienko,dziekuje serdecznie za pomoc, ale stroka mi sie nie otwiera, w co mam
naciska, by obrazk zobaczyc?! Taka mniej umna jestem na tamtych stronach...
Ula

7. Data: 2007-07-12 13:26:08

Temat: Re: xxx - perminy i nie tylko w rozsypce
Od: "Jola z Orawy" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie moge. Niby jestem zarejestrowana, a z zipami nici! Nie otwieraj!!!
> Zatem kolejna prosba, czy mogeCie prosic o otworzenie?!

Schemat poleciał na priv :-)

--
Pozdrowienia - Jola z Orawy

8. Data: 2007-07-14 14:54:43