[xxx] piesek haski

1. Data: 2005-04-14 17:53:33

Temat: [xxx] piesek haski
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlugo mnie nie ma , a jak juz jestem to albo sie umawiam na spotkanka
albo po prosbie.........
A w ogole to witam Grono Robotkujace!
Kochane(i), poszukuje wzoru na psa rasy haski, raczej nie wiecej niz
70 x 70 krzyzykow. Straszne mam wymagania, i najlepiej jakby to byl sam
pyszczek, glowa czy leb jak kto woli. Moj bratanek zazyczyl sobie
takiego motywu na poduszke..... Drugi wybral colie, ale tu juz mam
wzorek od Bosa (dzieki!), Dziewczynki, Kobitki, Panowie i Chlopcy
pomozcie, plisssssss. Te poduszki maja byc czescia "giftow" na
Komunie...., czas wcale sie nie chce zatrzymac tylko pedzi i pedzi......
Dzieki z gory....

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

2. Data: 2005-04-15 13:47:05

Temat: Re: [xxx] piesek haski
Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik a&e napisał:

> Dlugo mnie nie ma , a jak juz jestem to albo sie umawiam na spotkanka
> albo po prosbie.........
> A w ogole to witam Grono Robotkujace!
> Kochane(i), poszukuje wzoru na psa rasy haski,

hey!

dwa dni temu szukalam na grupie tego samego :)
Wysle ci wszystko co dostalam :)

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

3. Data: 2005-04-15 14:17:20

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

bella napisał(a):

> hey!
>
> dwa dni temu szukalam na grupie tego samego :)
> Wysle ci wszystko co dostalam :)

no to niezle..... nawet mi nie wpadlo w oko,
przepraszam Was wszystkich, wiem ze totalny brak czasu mnie nie tlumaczy.
Bella, jeszcze raz dzieki

4. Data: 2005-04-16 15:36:42

Od: "Krysia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
bella napisał(a):

> [...]
no to niezle..... nawet mi nie wpadlo w oko,
przepraszam Was wszystkich, wiem ze totalny brak czasu mnie nie tlumaczy.

czy ja też mogę prosić o haskiego???? pozdrawiam krysia

5. Data: 2005-04-16 15:53:10

Od: bella <belunia@[usun_to_xxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ja też mogę prosić o haskiego???? pozdrawiam krysia
> --

Krysiu wysle w poniedzialek jesli bedziesz jeszcze zainteresowana.
Mam w pracy :)

b.

6. Data: 2005-04-16 18:03:23

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia napisał(a):
> [...]
> Bella, jeszcze raz dzieki
>

> czy ja też mogę prosić o haskiego???? pozdrawiam krysia

poszlo......
zakrzyknij gdyby haski sgubil droge :)

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska