xxx - poczatki -poducha - help!

1. Data: 2006-01-19 14:00:27

Temat: xxx - poczatki -poducha - help!
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ostatnio popelnilam moje pierwsze xxx... wyszylam taka metke ze swoim
nickiem + tlo...
no i mnie wzielo...
znalazlam schemat pieeknej poduchy, ktora chcialabym wyszyc, ale....
w opisie sa podane numeru mulin Dome i Istitch, i nei wiem kompletnie jak
to przeliczyc na DMC lub Anchor.. szukalam juz w przlicznikach i nie
znalazlam:( czytalam tez, ze ktoras z naszych grupowiczek, przerabia
kolory mneij wiecej wg nazwy, ale czy to jedyny sposob?? Pomozcie!!!
aha.. i jeszcze jedno... ile potrzeba kupic sztuk poszczegolnych kolorkow
na ta poduche? bo takiej informacji nie znalazlam przy schemacie. mzoe
ktoras z wprawnych dziergaczek powie mi na oko ;))
Dzieki za wszelkie sugestie!! :)

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

2. Data: 2006-01-19 14:03:09

Temat: Re: xxx - poczatki -poducha - help!
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-01-2006 o 15:00:27 Dorota Ruebenbauer <d...@w...pl> napisał:

> [...]
> kolorkow na ta poduche? bo takiej informacji nie znalazlam przy
> schemacie. mzoe ktoras z wprawnych dziergaczek powie mi na oko ;))

aha.. linka zapomnialam....
http://photo.163.com/openpic.php?user=goubian0526&pi
d=554611064&_dir=%2F22117191
http://photo.163.com/openpic.php?user=goubian0526&pi
d=554613157&_dir=%2F22117191
http://photo.163.com/openpic.php?user=goubian0526&pi
d=554614235&_dir=%2F22117191

3. Data: 2006-01-19 17:02:37

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypatrując sie numerom mulin "istitch" doszłam do wniosku,że to nic innego
jak DMC.Porównaj proszę kolory w jakiejś tabeli z przelicznikami np tu
http://cleanart.net/color/DMC-NUMBER.htm
Ada

4. Data: 2006-01-19 18:01:59

Od: Ilona W <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer napisał(a):
> ostatnio popelnilam moje pierwsze xxx...

Dorotka !!!!!!!!!!
Ty xxx ????
No wiesz, jestem pod wrażeniem !!!
Ale skoro ja udziergałam sobie na drutach sweterek to dlaczego Ty nie
miałabyś zabrać sie za XXX
Poducha piękna! Mam nadzieję że jak skończysz, to będziemy mogli wszyscy
ją podziwiać !!!

-
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

5. Data: 2006-01-19 20:57:05

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już teraz jestem pewna,po informacji od Rosjanek,że Istitch to mulina
DMC,natomiast Dome to "fabryczne" muliny

6. Data: 2006-01-20 10:51:53

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już teraz jestem pewna,po informacji od Rosjanek,że Istitch to mulina
> DMC,natomiast Dome to "fabryczne" muliny

Dzieki wielkie!!!

ale ile tej muliny potrzebuje na poduche to nie wiem.. no coz... chyba
bede kupowac na oko ;)))

7. Data: 2006-01-20 11:24:13

Od: "Basia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki wielkie!!!
>
> ale ile tej muliny potrzebuje na poduche to nie wiem.. no coz... chyba
> [...]
Ja zawsze kupuję po jednej i stopniowo, jak brakuje w trakcie wyszywania, to
dokupuję.
Pozdr.
Basia
P.S.
A poducha jest rzeczywiście piękna.
Życzę powodzenia.

8. Data: 2006-01-20 11:34:57

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota Ruebenbauer napisał:

> aha.. linka zapomnialam....
> [...]
Oj, do tej poduchy to trzeba więcej niż po jednym motku muliny. Ja
ostatnio robiłam kwiaty na poduszce (4 kwiaty) i poszło niektórych
kolorów nawet 6 a innych wystarczyło po 1 motku (ja robiłam trzema
nitkami muliny)

9. Data: 2006-01-20 17:41:47

Od: "Ada " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może sprobujesz retorsem DMC lub welną ściegiem gobelinowym?Będzie
szybciej,a chyba taniej.Przeliczniki napewno znajdziesz.Cena retorsu jest
porownywalna z muliną DMC/w Wojtku chyba 2,10/.Wykonujesz półkrzyżyki,czyli
teoretycznie powinno wyjśc o połowę mniej retorsu niż muliny,ale mulinę
rozdzielamy na pół.Byłoby kwita,gdyby nie to,ze retorsu jest w motku 10m,no
i mniej roboty/polkrzyżyki/. Ada

10. Data: 2006-01-20 20:48:41

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

He he,
następna co się "złamała"...
Wiem coś o tym, bo "winą" za moje krzyżyki obarczam szanowne forumowe
koleżanki. Wcześniej uważałam je za coś niegodnego prawdziwej robótkowiczki.
Wsiąkłam w nie tak samo jak w inne robótki, a wielką zaletą xxx jest to, że
są doskonałym lekiem na niedawno wspominanego "doła robótkowego". Nie
wymagają bowiem zbyt dużo kombinowania, przeliczania, mierzenia,
przymierzania, przykładania do formy i tym podobnych okropności. Sie siada i
sie robi...

miłego krzyżykowania,

Joe

(ot) znowu Shalee --hasło