xxx poduszki

1. Data: 2006-01-15 21:13:06

Temat: xxx poduszki
Od: "ania.b " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2006-01-15 21:14:12

Temat: Re: xxx poduszki
Od: "ania.b " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2006-01-15 21:15:06

Od: "ania.b " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-01-15 21:44:46

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania.b napisał:
> Epilog:
>
> http://photo.163.com/openalbum.php?username=yvonney1
127&_dir=%2F16509797

> Pozdrawiam.Anka

A gdzie druga odsłona? Czy coś źle zrozumiałam??

Jak dla mnie - bomba. Mam co chomikować....

5. Data: 2006-01-15 22:05:35

Od: "ania.b " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie druga odsłona? Czy coś źle zrozumiałam??
>
> Jak dla mnie - bomba. Mam co chomikować....
> Pozdrawiam

Za bardzo się rozpędziłam. Okazało się, że odsłona druga to same zdjęcia,
ale już byłam tak zamotana, że numeracje zostawiłam po staremu:)

Udanego chomikowania, ja po kilku godzinach przeglądamnia tych stron już na
to nie mam siły:( Ale nic straconego, jutro nowy dzień:)))

6. Data: 2006-01-15 23:21:16

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ania.b napisał:

> [...]
>
> Udanego chomikowania, ja po kilku godzinach przeglądamnia tych stron już na
> to nie mam siły:( Ale nic straconego, jutro nowy dzień:)))

A ja wpadłam w wir i ściągam, ściągam i ..... Kiedy to sie skończy? To
jakiś horror! Przecież i tak tego wszystkiego nie wyhaftuję a ściągam!
Czy to aby nie jest już choroba?
Jak dobrze, ze nie ma tej drugiej odsłony!!! Jak ja wstanę rano do pracy!!!
Poszrawiam - Maniaczka ściągania obrazków

7. Data: 2006-01-16 10:34:05

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszczółka wrote:

> A ja wpadłam w wir i ściągam, ściągam i ..... Kiedy to sie skończy? To
> jakiś horror! Przecież i tak tego wszystkiego nie wyhaftuję a ściągam!
> Czy to aby nie jest już choroba?

Spoko. Minie Ci. Też tak miałam na początku. Ale szybko zrobiłam się
wybredna i ściągam tylko to co na prawdę mi sie podoba. Inaczej pewnie
nic innego bym nie robiła.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2006-01-16 12:34:09

Temat: Re: xxx poduszki - czym i na czym?
Od: "OLUSIA" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania.b <a...@g...pl> napisał(a):

> Odsłona pierwsza:
>
> http://photo.163.com/openalbum.php?username=yvonney1
127&_dir=%2F16184638

> jakby się nie utrzymało w poziomie:)
>
> http://glinki.com/?l=z5a3z7

Witam!
Spadło mi jak z nieba. Tak sobie szukam i szukam róż, które kocham zawsze i
od zawsze i dla jednej róży całe gazety kupowałam czasem. Tylko mam jedno
podwójne pytanie - poduszkę taką to na jakiej kanwie i czym haftować? Muliną
całą, nie rozdzieloną? Na jakiej gęstosci najlepiej poduszka wychodzi?
OLUSIA

9. Data: 2006-01-16 13:06:13

Od: "ania.b " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poduszek nigdy nie robiłam, więc za bardzo się nie orientuję. Wiem, że są
specjalne kanwy na poduszkę- widziałam taką w mojej pasmanteri, ale
odstraszyła mnie cena. Myślę, że może nadałaby się kanwa nieusztywniana, ja
ostatnio kupiłam taką, która ponoć po wypraniu trochę się zbiega, tak że nie
widać dziurek, a haft się uwypukla. Jeszcze jej nie prałam, więc nie byłam w
stanie sprawdzić prawdomówności pani sprzedawczyni:) jeśli kupujesz w
sklepie, popytaj, może sprzedawczyni coś doradzi.
Trochę długi wywód ale mam nadzieję, że choć trochę pomogłam.
Anka

10. Data: 2006-01-16 13:43:57

Od: kasia <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik OLUSIA napisał:
> [...]
y1127&_dir=%2F16184638

> [...]
> całą, nie rozdzieloną? Na jakiej gęstosci najlepiej poduszka wychodzi?

poduszki mnie osobiscie podobaja sie z lnu
ladnie wygladaja ,tz.delikatnie
pozdrawiam kasias
a po praniu nie zmieniaja swego wygladu

wycena
Do Wladzi
(xxx) nowy newton i nie moge zdobyc schematu...
[xxx] Szukam schematu kciuka-gestu " jest OK"
xxx ślubne