[xxx] poszukuje Burdy z 1997 roku

1. Data: 2003-05-21 13:12:53

Temat: [xxx] poszukuje Burdy z 1997 roku
Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Poszukuję Burdy z 1997 roku ze schematem Arlekina, który jest
w galerii Miry. Może ktoś posiada i zechciałby mi zeskanować. Będę bardzo
wdzięczna.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-05-21 13:58:31

Temat: Re: [xxx] poszukuje Burdy z 1997 roku
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wdzięczna.
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)
>
> Ja rowniez pieknie sie usmiecham o wzor arlekina .
Sara

1. Data: 2003-05-22 13:56:36

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justycja" <j...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> w galerii Miry. Może ktoś posiada i zechciałby mi zeskanować. Będę bardzo

Powinnam mieć Burdę z 1997 , ale mam obecnie rozwalony serwer (składa się
nowy) i nie podłączone całe oprzyrządowanie z skanerem włącznie i dodatkowo
chora jestem :-(
jakbyś mogła poczekać najpierw musze poszukać Burdy , a jak będę miała ją u
siebie ( nie wiem czy nie jest pożyczona ostatnio robiłam porządki i widzę ,
ze mi dużo numerów brakuje :-( to w najbliższym czasie zeskanuje.
Oczywiście jeżeli to już nieaktualne napisz
Pozdrawiam
SaNi

1. Data: 2003-05-23 01:25:24

Temat: Odp: [xxx] poszukuje Burdy z 1997 roku
Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> w galerii Miry. Może ktoś posiada i zechciałby mi zeskanować. Będę bardzo

Robiłam tego Arlekina baaaaardzo dawno temu, w 1997 to już od kilku lat
wisiał na ścianie siostry koleżanki w USA, widocznie w Burdzie był przedruk,
lub przypomnienie starego wzoru.
Jeśli do przyszłego tugodnia nie znajdziecie wzoru odezwijcie się na priv,
to spróbuję go gdzieś odgrzebać. (wcześniej nie mogę, bo wyjeżdzam dziś na
kilka dni)

Mycha

1. Data: 2003-05-23 01:25:24

Od: "Mycha" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-23 07:28:35

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sani" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> jakbyś mogła poczekać najpierw musze poszukać

Oczywiście że mogę poczekać :-)

> Oczywiście jeżeli to już nieaktualne napisz
> Pozdrawiam
> SaNi

Aktualne jak najbardziej. Będę czekać cierpliwie.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-05-27 09:05:56

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aktualne jak najbardziej. Będę czekać cierpliwie.
>
> Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)
Sedecznie przepraszam , ale po usilnych poszukiwaniach nawet u znajomych nie
znalazłam :-(
Nikt nie chce sie przyznać , ze pozyczał, a ja nawet nie wiem komu to
pozyczyłam
Znajoma , która powinna to mieć też nie ma , wcieło ten numer czy co , będe
jeszcze szukać, ale nie wierze , ze sie znajdzie :-(
Wysłałam wici, że potrzebuje, ale odzewu brak widze, ze MYCHA, się
deklarowała , że ma więc ona może pomoze
SaNi
Musze robić chyba notatki, co kto komu pozyczam :-(

Vervaco 70.763
Ariadna
Potrzebuję wzorów -haft krzyzykowy
kordonek na sprzedaż