[xxx] poszukuje - Perfect Pets

1. Data: 2005-11-25 17:54:31

Temat: [xxx] poszukuje - Perfect Pets
Od: "Gosia Jankowska" <g...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Pilnie poszukuje zwierzatek z serii Perfect Pets DMC. Przyjme wszystkie
zwierzatka. Jednak najbardziej zalezy mi na piesku Ruff (taki rudo szary).
Chodzi mi o cala sylwetke, portrecik mam.
http://glinki.com/?l=2z3vfi
Z gory dziekuje za pomoc.
Moj e-mail
m...@i...pl

Pozdrawiam
MariolaK

2. Data: 2005-11-25 21:46:41

Temat: Re: [xxx] poszukuje - Perfect Pets
Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwierzatka. Jednak najbardziej zalezy mi na piesku Ruff (taki rudo szary).
> Chodzi mi o cala sylwetke, portrecik mam.

właśnie doczytałam, że masz potrecik, a ja znalazlam tylko portrecik, może
przyda się innym:
http://kep.tar.hu/lvica/50042984#2

3. Data: 2005-11-28 07:08:25

Od: "gosewa" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwierzatka. Jednak najbardziej zalezy mi na piesku Ruff (taki rudo szary).
> Chodzi mi o cala sylwetke, portrecik mam.
==
Znalazłam siedzącego psa, włozyłam obrazek i schematy tutaj:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2bejtgtttxed9gq8
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9ttd3qo6i34nviyc
.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/wqri429rn5pb88np
.html

4. Data: 2005-11-28 11:39:20

Od: "MariolaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za poszukiwania i schemacik podeslany na priv :)
Piesek bedzie prezentem na gwiazdke dla mojej siostrzenicy.
Pozdrawiam
MariolaK

5. Data: 2005-11-29 21:20:08

Od: "Aga" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruff calutki siedzi tutaj http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=15999

Pozdrawiam :)
Aga

Użytkownik "Gosia Jankowska" <g...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:dm7j51$bk4$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
> zwierzatka. Jednak najbardziej zalezy mi na piesku Ruff (taki rudo szary).
> Chodzi mi o cala sylwetke, portrecik mam.

&#1087;&#1083;&#1072;&#1 090;&#1086;&#1095;&#1085 ;&#1086;&#1081; &#1074;&#1103;&#1079;&#1 082;&#1086;&#1081; jaki to ścieg?
chwosty
Takie ładne poncho i opis...
Gdzie dostać taką włóczkę?
Re: Gdzie dostać taką włóczkę?