[xxx] poszukuję słonika i osiołka

1. Data: 2003-07-17 09:34:58

Temat: [xxx] poszukuję słonika i osiołka
Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Moja księgowa poprosiła bym zrobiła dla niej słonika lub osiołka, niestety
nie mam na nic takiego wzorku, jak ktoś by miał to ładnie poproszę.
Pozdrawiam.

Elen

1. Data: 2003-07-17 10:23:56

Temat: Re: [xxx] poszukuję słonika i osiołka
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja księgowa poprosiła bym zrobiła dla niej słonika lub osiołka, niestety
> nie mam na nic takiego wzorku, jak ktoś by miał to ładnie poproszę.

Kłapouchy - przyjaciel Puchatka, to też osiołek. Może być???

Milena

1. Data: 2003-07-17 11:20:40

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Kłapouchy - przyjaciel Puchatka, to też osiołek. Może być???
Ślicznie się kłaniam i prosze o namiary na tego Kłapouszka (synek jest
jego fanem:-))

gdaMa (Magda)
z mojego adresu wywal 'wonzespamem'

1. Data: 2003-07-17 11:47:22

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kłapouchy - przyjaciel Puchatka, to też osiołek. Może być???
>
> Milena

Pewnie, że może być :) każdy osiołek i każdy słonik jaki tylko jest :)

Elen

1. Data: 2003-07-17 12:05:59

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moja księgowa poprosiła bym zrobiła dla niej słonika lub osiołka, niestety
> nie mam na nic takiego wzorku, jak ktoś by miał to ładnie poproszę.

Jeszcze na takie słoniki przed chwilą natrafiłam:
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Brujis&Ru
brID=13621

Milena

1. Data: 2003-07-17 13:32:13

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Elen" <e...@g...pl>

> [...]
niestety
> nie mam na nic takiego wzorku, jak ktoś by miał to ładnie poproszę.

Kilka slonikow poczlapalo do Elen
Pozdrawiam Beata ( Bruksela )

1. Data: 2003-07-19 11:06:18

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło na priv

--
Kasia (Rzeszów)
Użytkownik "Elen" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Moja księgowa poprosiła bym zrobiła dla niej słonika lub osiołka, niestety
> nie mam na nic takiego wzorku, jak ktoś by miał to ładnie poproszę.

Dzień dobry:)
[xxx] jednokolorowe - zebralam :)
Prosze o przeciecie wstęgi!!!
czółenko :)