[xxx] problemy z muliną

1. Data: 2003-09-22 09:10:04

Temat: [xxx] problemy z muliną
Od: Aga Parfjanowicz <g...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Zaczęłam właśnie wyszywać Camelot Sampler Teresy Wentzler i mam 2 małe,
mam nadzieję, problemy ;). A więc:

1) Anchor nr 3685 ? Podobno istnieje, ale pani w mojej pasmantrii nie
słyszała o jej istnieniu, na stojaku aryginalnym Anchora też nie ma
miejsca na ten numer. A więc jest, czy go nie ma?

2) Anchor Pearl Cotton 12- czy moge to zastąpić kordonkiem perłowym? Na
obrazku są elementy, które muszę wyszyć właśnie tym, a pewnie dostanie
tego w którejś z pasmanterii z mojego terenu graniczy z cudem (no chyba,
że mnie Białostoczanki z błędu wyprowadzą;)

Pozdrawiam serdecznie
Aga (Bielsk Podlaski)

1. Data: 2003-09-22 14:58:33

Temat: Re: [xxx] problemy z muliną
Od: "Skrzacik" <M...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

witaj wlasnie przegladam najnowsza tabele konversji Anchor-DMC,Anchor nie ma
takich numerow,wg mnie toDMC a jego odpowiednikien jest Anchor nr1028
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-09-22 16:25:05

Od: Aga Parfjanowicz <g...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-22 16:58, Użytkownik Skrzacik napisał:

> witaj wlasnie przegladam najnowsza tabele konversji Anchor-DMC,Anchor nie ma
> takich numerow,wg mnie toDMC a jego odpowiednikien jest Anchor nr1028

Ze wzoru, tzn z rozpiski kolorów wynika, że DMC to 3802, a Anchor
właśnie 3685. Może jakiś błąd w druku? Zresztą, już sobie poradziłam, bo
kolor (w zasadzie mieszanka 2, po jednej nitce)ten wsytępuje tylko raz,
więc wyszyłam tylko jednym kolorem, bez łączenia. Myślę, że obrazek nie
straci przez to na wyglądzie;)
Ale dzięki bardzo za pomoc

Pozdrawiam serdecznie
Aga (Bielsk Podlaski)

--
Trzeba żyć, a nie tylko istnieć. (Plutarch)

Konika w krzyżykach...
jestem w Krakowie- i co dalej?
Poznań - wyjazd do Bobowej
Szukam ksiazki