[xxx] prosba - meilaodiy

1. Data: 2004-01-03 18:01:42

Temat: [xxx] prosba - meilaodiy
Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny !!
Jestem poczatkujaca, jesli chodzi o to forum i nie wiem jak sciagnac wzorki
do tych obrazkow.
Pomozcie! Jesli ktos je ma, prosze, podzielcie sie...

http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=724
&id=33778
http://www.meilaodiy.com/bbs/dispbbs.asp?boardid=724
&id=33791

z gory serdecznie dziekuje :)
paulik/Szczecin/

1. Data: 2004-01-03 19:17:43

Temat: Re: [xxx] prosba - meilaodiy
Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz leci do ciebie

Myszka07 (Swietochlowice)
----------------------
www.kaan.pl/index.php

1. Data: 2004-01-03 19:32:13

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło.
Pozdrawiam serdecznie
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-01-07 10:26:21

Od: "paulik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Poszło.
> Pozdrawiam serdecznie
> Dorota (Wrocław)

Wszystkim dziewczynom, ktore sie odezwaly - serdeczne dzieki :))
zakrecona na punkcie koni - Paulik/Szczecin/

1. Data: 2004-01-07 11:17:48

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-07 11:26, Użytkownik paulik napisał:

> zakrecona na punkcie koni - Paulik/Szczecin/

Dzis dopiero przeczytalam, ale widze, ze juz masz :)

Koni? :)
No to jest nas juz dwie

pozdrawiam
b.

--
Uwaga!
Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

1. Data: 2004-01-07 14:11:30

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> --
> Uwaga!
> Jeśli chcesz napisać do mnie - usuń [usunxxx] z mojego adresu.

Oj nie tylko dwie, jest jeszcze "koniara" Ula Głuszek
z Wrocławia, chwilowo odizolowana od Internetu, no i ja, na pierwszym
miejscu "psiara", ze wskazaniem na boxery (najlepiej pręgowane) i konie.
W usposobieniu boxer ma duzo z konia, dodam, łagodnego konia.
Czyli jest nas cztery!!!
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-01-08 09:05:00

Od: "izap" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja też, ze szczególnym wskazaniem na boxery pręgowane. Zgadzam się ze maja
one duzo z konia:-))) i są przy tym zabawne. A może ktoś ma schemacik boxera
pręgowanego.
pozdrawiam Iza

1. Data: 2004-01-08 09:38:42

Od: bella <belunia@[usunxxx]autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-07 15:11, Użytkownik Mira Z. napisał:

> Oj nie tylko dwie, jest jeszcze "koniara" Ula Głuszek
> z Wrocławia, chwilowo odizolowana od Internetu,

O Uli wiem, ale dawno jej juz "nie widzialam"

a szkoda..
fajne rzeczy robi

pozdrawiam
b.

1. Data: 2004-01-08 12:12:57

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zdobedziesz wzorek boxera pręgowanego, pamiętaj o mnie.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-01-10 12:20:08

Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
maja
> one duzo z konia:-))) i są przy tym zabawne. A może ktoś ma schemacik

A masz zdjęcie takowego?? Nie wiem jak taki wygląda... Poza tym... możnaby
spróbować przerobić :)
POzdrówki
Aneczka

skórzane aplikace