xxx prosba o fragment schematu

1. Data: 2004-02-14 21:56:25

Temat: xxx prosba o fragment schematu
Od: "Klara" <kbajka@WYTNIJ_TO.mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Już po sesji, więc dla odprężenia wzięłam się za wyszywanie Margaretek z
"Kramu z robótkami" 3/2000. Ale wcześniej przedziurkowałam pismo, aby móc
wpiąć do segregatora. I jak się okazało po części był to błąd. Na złożeniu
zamiast krateczek z kolorami mam prześwit:( Dodatkowo dzięki użytkowaniu i
sprawdzaniu co i rusz kolorów starł się grzbiet.

I tu rodzi się moja prośba, może jakaś dobra dusza pomogłaby w naprawieniu
błędu i znalezieniu brakujących kratek :)

pozdrawiam

zakrzyżykowana na niebiesko,
choć wcale nie widać różnicy między odcieniami 530 i 532 Ariadny, co wprawia
mnie w oczopląś:)

Klara (w-wa)

1. Data: 2004-02-15 13:41:29

Temat: Re: xxx prosba o fragment schematu
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃ TO@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jutro postaram Ci się poszukac tego numerku ale niestety nie mam dostepu do
skanera, poślę tylko jako taki opis tego co potrzebujesz.

Napisz na priv o co konkretnie Ci chodzi.

Monika z Rybnika

( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link: http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html
[Jeśli chcesz do mnie napisać wyrzuć _USUNTO_ z mojego adresu]

1. Data: 2004-02-16 10:03:55

Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klara" <kbajka@WYTNIJ_TO.mikrus.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> I tu rodzi się moja prośba, może jakaś dobra dusza pomogłaby w naprawieniu
> błędu i znalezieniu brakujących kratek :)

poszło na priv

--
Annach
GG#3201174

1. Data: 2004-02-16 12:19:50

Od: "Klara" <kbajka@WYTNIJ_TO.mikrus.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję dobrym duszom za odzew, sprawa została rozwiązana, mogę krzyżykować
dalej:)

pozdrawiam

Klara (w-wa)

[inne] różności - link