[xxx] prosba o wyrazny schemat

1. Data: 2005-08-28 18:29:36

Temat: [xxx] prosba o wyrazny schemat
Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
mam ochote zabrac sie za ten obrazek
http://glinki.com/?l=6ihsag
mam go w swoich zbiorach, ale schemat niestety nie najlepszej jakosci
moze Ktos moglby poratowac?
pozdrawiam serdecznie

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 13500g i szesc zebow :o)

2. Data: 2005-08-28 18:30:47

Temat: Re: [xxx] prosba o wyrazny schemat
Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Goha napisał(a):

adres g...@o...pl
zapomnialam, ze nie lubicie pulapek :)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 13500g i szesc zebow :o)

3. Data: 2005-08-28 18:52:28

Od: T0SIA <t...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Goha napisał(a):
> Goha napisał(a):
>
> adres g...@o...pl

jak juz na grupie podalas swoj e-mail. mozesz spokojnie pozbyc sie
pulapki... ;-)))

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

4. Data: 2005-08-28 19:03:36

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA napisał(a):

> jak juz na grupie podalas swoj e-mail. mozesz spokojnie pozbyc sie
> pulapki... ;-)))

spoko, ten adres to juz bardzo stary jest i na grupy pisuje z niego od
dawna, wiec spamerzy i tak juz go maja
tylko ostatnio mi maz ustawienia pozmienial i wlasnie taka pulapke
zamontowal
ale polecam Thunderbirda i jego filtr spamu - super sprawa
ale dzieki za troske :)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 13500g i szesc zebow :o)

5. Data: 2005-08-28 20:13:16

Od: "Izis" <I...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesyłam schemat, mama nadzieję że będziesz zadowolona
pozdrowienia
Katarzyna (Izis)

6. Data: 2005-08-28 20:34:22

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izis napisał(a):
> Przesyłam schemat, mama nadzieję że będziesz zadowolona

Dzieki wielkie
jest znacznie lepszy od tego, ktory mialam
pozdrowienia
:)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 13500g i szesc zebow :o)

[xxx] Święty Mikołaj - linki
[xxx] przedmioty użytku domowego - linki
[xxx] kwiaty - linki
tzw."poakalani"
boze narodzenie