xxx ratunku !!!

1. Data: 2006-11-20 11:27:53

Temat: xxx ratunku !!!
Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i wołam ratunku !!! Brakuje mi 1 części obrazka - dolna lewa
strona ( podstawa). Jeśli ktoś posiada ten schemat bardzo proszę o pomoc .
Będę bardzo wdzięczna !
Pozdrawiam
Misiek
http://img171.imageshack.us/img171/9619/floralperfec
tioncoverlw1.jpg

2. Data: 2006-11-20 15:27:45

Temat: Re: xxx ratunku !!!
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.4shared.com/file/6188351/7e96c01c/cc-8333
1_Floral_Perfection.html
tu jest cały dół.

ps.wysyłam tu link a nie na priva ponieważ mimo wielokrotnych prósb aby nie
umieszczać pułapek w adresie kiedy prosimy o pomoc nadal to to robicie..:((

Pozdrawiam z Krakowa

3. Data: 2006-11-21 10:41:02

Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umieszczać pułapek w adresie kiedy prosimy o pomoc nadal to to robicie..:((

Bardzo przepraszam za wstawkę spamową w moim wołaniu o pomoc. Bardzo Ci
również dziękuję za link z częścią obrazka. Niestety po otworzeniu okazuje się
że dół dzbanka nie jest kompletny - dalej brakuje 1 części. Są 3 kawałki a
powinny być 4. Chyba się popłaczę:((( Tyle pracy włożyłam w ten obrazek i nie
mogę go skończyć. Może poratujesz mnie jeszcze raz i znajdziesz u siebie ten
nieszczęsny kawałek
Misiek

ps podaję jeszcze raz link do obrazka z zaznaczonym kawałkiem którego brakuje

http://img241.imageshack.us/img241/198/floralperfect
ioncover1ha0.jpg

4. Data: 2006-11-21 11:29:25

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiek wrote:

> [...]
> mogę go skończyć. Może poratujesz mnie jeszcze raz i znajdziesz u siebie ten

A próbowałaś przeorobić ten obrazek jakimś programem (np. PCstich)? To
nie to samo co schemat. Ale skoro już haft zaczęłaś i tyle pracy w niego
włożyłaś, to może warto spróbować.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-11-21 15:06:32

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.4shared.com/file/6242060/c2362db/cc-83331
_Floral_Perfection.html
wrzuciłam jeszcze raz,ale teraz juz kompletny wzór.......powodzenia,mam
nadzieję ze pomoglam

Pozdrawiam z Krakowa

6. Data: 2006-11-22 13:19:48

Od: "Misiek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo bardzo dziękuję - teraz jest już komplet !!! Mogę kończyć!! Jestem
bardzo wdzięczna również za radę Beatki:))) Mam nadzieję , że będę miała
okazję żeby się zrewanżować !
Pozdrawiam
Misiek czyli Ania:)))

Getbot pytanie
szukam schematu (druty ewentualnie szydełko)
Pn lub net - gdzie sztywna flizelina?
[szydełko] Prośba o schemat
[druty] Proszę o objasnienie symboli graficznych