xxx - sloniowate i inne takie

1. Data: 2005-06-03 17:32:24

Temat: xxx - sloniowate i inne takie
Od: "mysz" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam linku do sloni,
puchatych, smiesznych, pojedynczych i grupowych, chyba "hamper", ale nie chce
zmyslac, miedzy innymi jest tam sliczna sloniczka a la baletnica, lekko niczym
piorko podskakujaca na powabnej nozce...
czynie ten obrazek w prezencie urodzinowym dla rocznej panienki, niestety maz
wszystko wykasowal... i zostalam w gigantycznej kropce... nie mam juz sily
szukac, to bylo na 7ya, to jest na 7ya
juz teraz dziekuje - wierze w litosciwe serca
Ula

2. Data: 2005-06-04 06:04:48

Temat: Re: xxx - sloniowate i inne takie
Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Jun 2005 19:32:24 +0200, mysz <k...@o...pl> napisał:

> [...]
> sily
> szukac, to bylo na 7ya, to jest na 7ya
> juz teraz dziekuje - wierze w litosciwe serca

jesli to ta http://shalee.narod.ru/Anchor/image/HappyBirthday_Lo
ttie.jpg
tu tui jest schemat http://shalee.narod.ru/Anchor/Happy_Birthday_Lottie.
zip

--
Pozdrawiam Iwa

3. Data: 2005-06-04 18:05:10

Od: "Ula" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest tam sliczna sloniczka a la baletnica, lekko niczym piorko podskakujaca na
> [...]

dziekuje slicznie, moj honor jest uratowany!
usmiechow moc
Ula

[Wrocław] Spotkanie
wroclaw - kiedy spotkanie?