[xxx] ślub- szukalam dlugo i nie znalazlam :((

1. Data: 2006-07-19 22:41:21

Temat: [xxx] ślub- szukalam dlugo i nie znalazlam :((
Od: "zewzwe" <d...@p...onet.p> szukaj wiadomości tego autora

szukam i szukam... schematow na slub i nic ladnego nie moge znalezc. pomoze
ktos zyczliwy? :)

pozdrawiam
Daria

2. Data: 2006-07-20 07:32:28

Temat: Re: [xxx] ślub- szukalam dlugo i nie znalazlam :((
Od: "Pusia \(InterLady\)" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=51734
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=51734&p=2&ob=
0
http://maalgosia.multiply.com/photos/album/71
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=24813
http://www.puntoycruz.com/thumbnails.php?album=61
miniaturki
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=134411&ob=0
Pusia a czasami Beata
( obecnie z zielonego jak zrenica kota w mroku Białegostoku)
********
http://glinki.com/?l=y0bqzi INTERLADY 1
http://glinki.com/?l=owyczp INTERLADY 2
http://glinki.com/?l=muw0xi INTERLADY 3
http://glinki.com/?l=rcp3xd I N T E RLADY 4
http://glinki.com/?l=rfzanz INTERLADY 5 (Jan Pawel II /religijne)
http://glinki.com/?l=npviyo INTERLADY 6 (szydelko po polsku)
http://glinki.com/?l=xg7pg5 INTERLADY 7 (szydelko/druty)
http://glinki.com/?l=0rnrhz INTERLADY 8 (rozne roznosci)
http://glinki.com/?l=v5rbg5 Francuskie klimaty

3. Data: 2006-07-20 15:53:07

Od: "zewzwe" <d...@p...onet.p> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie ale to juz widzialam.... i to nie to o co mi chodzi :((

pozdrawiam
Daria

4. Data: 2006-07-21 10:52:40

Od: "Michalina " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki wielkie ale to juz widzialam.... i to nie to o co mi chodzi :((
>
> pozdrawiam
> Daria

Hej,

A czego szukasz? Bo ja od pewnego czasu też przeczesuje Internet w
poszukiwaniu fajnego obrazka na ślub i nie mogę nic ciekawego znaleźć.
Wpadłam więc na pomysł zeskanowania zaproszenia i wyhaftowania go w formie
obrazu. Przy czym na zaproszeniu narysowana jest Młoda Para, do której udaję
się na wesele. Jakiś grafik narysował ich i wykorzystali to zaproszenia.
Tym niemniej jeśli znajdziesz coś ciekawego - też chętnie się piszę na wzory.
Ja moge Ci na priva przesłać, co ściągnęłam ze wzorów. Niewiele tego jest,
bo nie znalazłam zbyt wielu ciekawych propozycji.

:)

Pozdrawiam
Michalina

5. Data: 2006-07-23 16:03:23

Od: "zewzwe" <d...@p...onet.p> szukaj wiadomości tego autora

szukam czegos nietandetnego, ladnego i czegos, co nie zabierze mi duzo
czasu- nie moge siedziec calymi dniami nad krzyzykowaniem a wesele 2
wrzesnia! dla mnie to malo czasu :)
prosze, przeslij mi to co masz na priva
ramka[malpa]kn.pl

z gory dziekuje
Daria

6. Data: 2006-07-23 18:55:17

Od: "b...@g...pl " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zewzwe <d...@p...onet.p> napisał(a):

> szukam i szukam... schematow na slub i nic ladnego nie moge znalezc. pomoze
> [...]
Dziewczyny ja też długo szukałam i nic mi nie podchodziło więc wymysliłam
Właśnie kończe wyszywać dwie rózyczki, u góry wyszyje imiona pary młodej i
date
,po środku wszyje koraliki białe w kształcie serduszka gdzie będą obrączki.To
bedzie poduszeczka na obraczki.Miły prezent i niedługo go sie robi.Niestety
nie mam aparatu zeby pokazać fotke.Może komuś się przyda ten
pomyśł.Pozdrawiam wszystkie poszukiwaczki

7. Data: 2006-07-23 20:01:15

Od: "asia028" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może coś takiego:

http://strimfoto.ru/users/skifers/71832/
http://www.kep.tar.hu/lvica/50027561/11156541#2
http://www.kep.tar.hu/lvica/50027567/11156909#2
http://www.kep.tar.hu/lvica/50027566/11156837#2

8. Data: 2006-07-24 23:06:30

Od: "zewzwe" <d...@p...onet.p> szukaj wiadomości tego autora

http://forum.nanya.ru/index.php?showtopic=17717&st=0
na 1 i 2 stronie cos jest....

http://malgosiapiotrowska1.blox.pl/2006/07/Para-Mlod
a.html
tu tez jakies takie..

:-) to tyle co udalo mi sie znalesc

jak cos jeszcze wynajdziecie to prosze o linki.

pozdrawiam
Daria

9. Data: 2006-07-25 05:31:33

Temat: Re: ślub- szukalam dlugo i nie znalazlam :((