[xxx] strona super :-)

1. Data: 2003-07-19 22:25:43

Temat: [xxx] strona super :-)
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaje link. który był podany na forum Gaji, jakby co proszę nie bić
ale kopalnią wzorów to on jest :-)
trochę nieporęczny bo na każdej stronie jest nawet po 300 plików, ale warto
miłego szperania, ja cała noc mam z głowy :-)
http://www.aufox.com/Lis/Hobby/schema1.html
SaNi-Śr.

1. Data: 2003-07-20 07:15:49

Temat: Re: [xxx] strona super :-)
Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaje link. który był podany na forum Gaji, jakby co proszę nie bić
> ale kopalnią wzorów to on jest :-)
> trochę nieporęczny bo na każdej stronie jest nawet po 300 plików,

witam!
dzieki za link, czegos takiego wlasnie szukalam
DZIEKI
pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-07-20 08:27:24

Temat: Re: [xxx] strona super :-) (OT)
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sani <s...@w...pl> napisał(a):

Co to znaczy "forum Gaji"? Czy jest to inne forum nt. robotek? Mozesz podac
adres?

Anna

1. Data: 2003-07-20 08:38:21

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
warto
> miłego szperania, ja cała noc mam z głowy :-)

Czy Ty już nie masz litości???????? Kiedy ja to wszystko obejrzę i zrobię?
Dobrze że niektóre już mam, będzie szybciej.

Pozdrawiam
Ela (Warszawa)

1. Data: 2003-07-20 09:04:14

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anna" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> sani <s...@w...pl> napisał(a):
>

> Co to znaczy "forum Gaji"? Czy jest to inne forum nt. robotek? Mozesz
podac
> adres?
>

> Anna
Tak słoneczko
niedawno podawałam adres na grupie :-)
http://www.kaan.pl/
i drugie :
http://www.wsz.com.pl/hafciki/forum/list.php?f=3

SaNi-Śr

1. Data: 2003-07-20 12:14:54

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trochę nieporęczny bo na każdej stronie jest nawet po 300 plików, ale warto
> miłego szperania, ja cała noc mam z głowy :-)

Wielkie dzięki, znalazłam tam piękne złote rzeźby, bardzo mi się podobają,
a jeżeli chodzi o forum gaji to mam pytanie, czy tam trzeba być zalogowanym,
żeby ściągnąć schemat? bo jakoś nie mogę się doczytać?

Monika ze Świdnika

1. Data: 2003-07-20 12:42:38

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Yak. Ale bardzo łatwo to przebiega.
Powodzenia.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-07-20 13:42:19

Od: "zuza" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane!!!
Świetny link! Naprwdę mnóstwo wzorów...
Sporo takich, co gdzieś widziała, miałam ściągnąć, nie ściągnęłam i
zapomniałam z skąd! Dzięki Sani!
Zuzzz :)

1. Data: 2003-07-20 15:53:15

Od: "Gosia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

droga SaNiu !
Strona jest super wlasnie to mi odpowiada.Wszystko jest uporzadkowane i
latwiej jest cos znalesc. Dzieki za wyszperanie.
Gosia z Elku.

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-07-21 10:28:25

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trochę nieporęczny bo na każdej stronie jest nawet po 300 plików, ale warto
> miłego szperania, ja cała noc mam z głowy :-)

Czy Wam się otwierają wszystkie schematy i zdjęcia, bo mnie tylko kilka, a
reszta to puste ramki. Pozdrawiam.

Milena (zmartwiona)

[OT}Jestem dumna
Warszawa - spotkanie 24 lipca, czwartek?
DMC - w Warszawie
Wystawa xxx w Wawie
włóczkowe maskotki