xxx szukam

1. Data: 2004-08-18 23:28:01

Temat: xxx szukam
Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wielkie wielkie dzieki wszystkim dobrym duszom za lilie :)
naprawde piekne (choc tych moich widzianych nie znalazlam)
a teraz szukam samochodow
gdzies w kiosku rzucila mi sie w oko gazeta z takimi wyszywanymi samochodami
nie mam pojecia co to za gazeta ale moze ktos ma te samochody bo tylko one
mnie zainteresowaly
albo jakies inne ciekawe samochody do wykrzyzykowania?
mysle ze mojemu szymkowi spodobalaby sie poducha z takim samochodem :)
(niedlugo bede miala maszyne do szycia - nie moge sie doczekac :) )

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-08-19 08:06:01

Temat: Re: xxx szukam
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Samochody były w którejś gazetce HAFTÓW POLSKICH, niestety nie kupuje tej
gazetki ale pamiętam, bo już ktoś kiedyś o to pytał.
Albo poszukaj na stronie HAFTÓW POLSKICH który to byl numer, moze ktoś na
grupce będzie go posiadał.
Monika z Rybnika
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)
http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
ciekawy link -> http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html

1. Data: 2004-08-19 10:49:42

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasiatoya" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> albo jakies inne ciekawe samochody do wykrzyzykowania?
Takie znalazłam przy okazji:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=49092&o
b=0

Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2004-08-19 13:25:47

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapewne chodzi Tobie o Igraszki z Igłą. Mam ten numer, wysle Tobie
zeskanowane samochody.

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-08-23 18:48:10

Od: "Asiek" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mysle ze mojemu szymkowi spodobalaby sie poducha z takim samochodem :)
> (niedlugo bede miala maszyne do szycia - nie moge sie doczekac :) )

Ja mam skserowane wzory trzech samochodów sportowych chyba z Haftow
Polskich.
Jezeli Cie to interesuje moge je zeskanowac i przeslac.

Asia (Police)

xxx szukam
xxx kotek na galezi - szukam schematu
[Za jeden usmiech] - zdjecia dzieciaczkow
[xxx] Ktoś potrzebował alfabet z Kubusiem Puchatkiem
domki