[xxx] szukam Orchidea, Kalia, Chryzantema DMC

1. Data: 2004-11-19 09:59:36

Temat: [xxx] szukam Orchidea, Kalia, Chryzantema DMC
Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratujcie, bo gdzies zgubilam :(
Mialam schematy Orchidei, Kalii i Chryzantemy, takich jak tu:
http://tinyurl.com/6n8q7

I zniknely...

A tak sie zastanawiam dodatkowo, czy z tej serii wyszlo wiecej kwiatow?
Bo szybko sie wyszywa, a efekt bardzo ladny :)

Pozdrawiam snieznie
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-11-19 12:47:11

Temat: Re: [xxx] szukam Orchidea, Kalia, Chryzantema DMC
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdz link, bo ja nie moge otworzyc a mam jakies kwiaty DMC

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-19 13:10:01

Od: "Kasia " <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesłałam na priv kalię - mam nadzieję, że to o tą chodzi. Mam jeszcze kalię i
orchideę z Lanarte - chętnie służę wzorem.
Kasia ze Szczecina

1. Data: 2004-11-19 15:43:43

Od: slonk0 <s...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

IlonaW wrote:
> Sprawdz link, bo ja nie moge otworzyc a mam jakies kwiaty DMC

Faktycznie nie chodzi. To link do kaan, a kaan widocznie znowu ma zwieszke.
Chodzi mi o kwiaty, przy ktorych nie ma prawie wogole roboty, malutko
krzyzykow, na czarnej kanwie, a efekt bardzo ladny. Takie jakby
pociagniecie pedzla.

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-11-19 15:45:41

Od: slonk0 <s...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:

> Przesłałam na priv kalię - mam nadzieję, że to o tą chodzi. Mam jeszcze kalię i
> orchideę z Lanarte - chętnie służę wzorem.
> Kasia ze Szczecina

Chyba nie usunelas "bezspamu" z adresu, bo nic nie doszlo :(

Pozdrowionka zimowe
Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-11-19 22:17:56

Od: slonk0 <s...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukalam, szukalam i znalazlam tez te wzory na stronie:
http://www.elbekreatief.nl/nl/dept_158.html

Dokladnie chodzi o:
Orchid and Iris (nr XC1131)

Oraz:
Arum Lily and Chrysanthemum (nr XC1132)

Help!

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-11-19 22:29:52

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szykuj skrzynke... zaraz poleca wszystkie ktore mam !!!!!!!

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-11-19 22:53:25

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej Magda, mam wiadomosc od IlonyW (nie moze pisac na grupe, bo niedomaga
biedactwo ;)
odbierz poczte, bo idzie 17 maili!!!!!!
masz sie nie przerazac (???)
a Ilonka sie zalamie, jak zwroty dostanie ;)))
pozdrowionka
--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-11-20 18:41:51

Od: slonk0 <s...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Ruebenbauer wrote:
> [...]
> odbierz poczte, bo idzie 17 maili!!!!!!
> masz sie nie przerazac (???)
> a Ilonka sie zalamie, jak zwroty dostanie ;)))

Wczoraj juz nie odebralam wiadomosci, ale przed chwila dowloklam sie do
komputera i wlasnie skonczyly sie sciagac wszystkie wzorki. Doszlo
wszystko. Az mnie zatkalo, ze Wirualna Polska obsluzyla te wszystkie
maile ;)

Dziewczyny, jestescie kochane!

Dla Ilony dodatkowe usciski :)

Pozdrowionka
i ide dalej... grypowac ;/

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2004-11-22 06:48:47

Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  komputera i wlasnie skonczyly sie sciagac wszystkie wzorki. Doszlo
> wszystko. Az mnie zatkalo, ze Wirualna Polska obsluzyla te wszystkie

Dziewczyny!
Czy ja tez moge proosisć o schematy kawiatkwó?
Bede wdzięczna.pozdrawiam

koraliki
do Warszawianek
Pierwszy śnieg??