xxx szukam "Rodzina Misiów"

1. Data: 2007-11-19 12:24:49

Temat: xxx szukam "Rodzina Misiów"
Od: "Atta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam!

Chciałabym wyhaftować dla niedawno urodzonego malucha obrazek "Rodziny
misiów". Ponieważ w sklepie internetowym nie mają już tego wzoru w ofercie
byłabym bardzo zobowiązana za wszelkie podpowiedzi, gdzie go zdobyć.
Serdecznie pozdrawiam

Atta

2. Data: 2007-11-20 07:47:20

Temat: Re: xxx szukam "Rodzina Misiów"
Od: d...@s...home.pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 13:24, "Atta" <b...@p...onet.pl> wrote:
> Serdecznie witam!
>
> Chciałabym wyhaftować dla niedawno urodzonego malucha obrazek "Rodziny
> misiów". >
Witam
Nie wiem o jaki obrazek ci chodzi "Rodzina misiów" jest pare takich,
sama mam na ukończeniu jeden z nich.Dobrze by było gdbyś podała jakiś
link z obrazkiem.

Pozdrawiam Ania

3. Data: 2007-11-20 09:14:23

Od: "Atta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Przepraszam za to niedopatrzenie. Faktycznie masz rację. Poniżej jest to o
co mi chodzi.
Pozdrawiam
Atta

http://www.needleart.pl/pl/art/313/Rodzina-Misiow

4. Data: 2007-11-20 09:24:34

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Atta pisze:

> Przepraszam za to niedopatrzenie. Faktycznie masz rację. Poniżej jest to o
> [...]

A pytalas, czy ci go sprowadza: http://www.needleart.pl/pl/faq/#pyt13 ?

th

5. Data: 2007-11-20 09:51:48

Od: "Atta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> A pytalas, czy ci go sprowadza: http://www.needleart.pl/pl/faq/#pyt13 ?
> th

Koleżanka pytała i trzeba poczekać. A ja potrzebuję na wczoraj :-)

Atta

6. Data: 2007-11-20 10:20:37

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Atta* takie rzeczy gada:
> Serdecznie witam!
>
> Chciałabym wyhaftować dla niedawno urodzonego malucha obrazek "Rodziny
> misiów".

Hmmm, mam ten schemat, ale gdzieś zachomikowany w domu na płycie. Poszukam
wieczorem i podeślę.

Sama zaczęłam go wyszywać - ale oczy nie ten tego... lupa by się przydala
;-) więc leży odłogiem już kilka lat.

*gdaMa*

7. Data: 2007-11-20 11:54:16

Od: d...@s...home.pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 11:20, "gdaMa" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
> wieczorem i podeślę.
>
> Sama zaczęłam go wyszywać - ale oczy nie ten tego... lupa by się przydala

Prosze bardzo,kożystałam z tego schematu ale na muline dmc.Ania
http://picasaweb.google.com/antonieta.lillo/OSITOS

8. Data: 2007-11-20 12:08:04

Od: "Atta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam,
> *gdaMa*

Prosze bardzo,kożystałam z tego schematu ale na muline dmc.Ania

Wielkie dzięki Magdo. Misiów mam teraz tyle, że pojawił się dylemat, od
którego zacząć :-))
Jeszcze raz wszystkim dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam

Atta

9. Data: 2007-11-20 14:01:19

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a *Atta* takie rzeczy gada:

> Wielkie dzięki Magdo.

To nie ja, to nie ja - ja jeszcze do domu nie dotarlam ;)
Ania mnie ubiegła - to jej się podziękowania należą.

*gdaMa*
"Meravigliosa creatura, sei sola al mondo..."
Gianna Nannini mi gra :)

10. Data: 2007-11-20 14:34:40

Od: "Atta" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam,
> *gdaMa*
> "Meravigliosa creatura, sei sola al mondo..."

Wybacz, trochę się pogubiłam tak mi te misie zawróciły w głowie :-))

Prośba
(OT) mam córeczkę
Barbie - scanu poszukuj
[troszke ot] Milosc w czasach zarazy