[xxx[ szukam klaunow, pajacy i arlekinow

1. Data: 2003-06-23 22:25:33

Temat: [xxx[ szukam klaunow, pajacy i arlekinow
Od: "AniaSZ" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !!
Ostatnio zachorowałam na-patrzcie temat.. jesli ktos ma i podzieli sie ze
mna :) mam tylko dwa ale własnie koncze i chce wiecej :-)
z góry dziękuje!!!!
pozdrawiam
Anna

1. Data: 2003-06-24 09:20:26

Temat: Re: [xxx[ szukam klaunow, pajacy i arlekinow
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

już lecą

esterka

1. Data: 2003-06-24 10:12:49

Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Smiejace i grajace klauny poszly na priv
Beata

From: "AniaSZ" <J...@i...pl>

1. Data: 2003-06-24 19:09:50

Od: "AniaSZ" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaSZ" <J...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ostatnio zachorowałam na-patrzcie temat.. jesli ktos ma i podzieli sie ze
> mna :) mam tylko dwa ale własnie koncze i chce wiecej :-)

Dziękuje!!!!!! Sliczne!!!!!

Kraków - spotkanie?
lekko OT - robocizna
xxx Akurat na plaże :-)