[xxx]szukam pojazdow na kolderke

1. Data: 2004-10-05 22:09:40

Temat: [xxx]szukam pojazdow na kolderke
Od: "a...@z...pl" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam wzoru o tematyce: samochody, pociagi, samoloty, statki w ktory mozna by
wplesc literke lub imie. Zglosilam sie do wyszycia kwadratu na kolderke i mam
wyszyc kwadrat z literka W lub imieniem Wojtus i nie moge znalezc takiego
wzoru a w te co mam nie za bardzo moge wplesc napis.
Obrazek ma byc o wymiarach 20x20 cm.
Jak nic nie macie to mam awaryjnie taki wzorek z samolotami ale musialabym to
troche zmniejszyc i mam obawy czy mi sie uda.
Licze na pomoc!!!
Dzieki
Agnieszka

1. Data: 2004-10-06 06:09:52

Temat: Re: [xxx]szukam pojazdow na kolderke
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpisz w wyszukiwarkę na stronie http://www.7ya.ru/photos/index-private.aspx
....abc....i znajdzie Ci albumy gdzie znajdują sie alfabety.

pozdrawiam Bożena

1. Data: 2004-10-06 06:25:19

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=17854&PhotoID=104720

Tutaj jest nieduży miś mechanik. Jak do tego dodasz z dowolnego alfabetu
imię, to powinno się zmiescić wszystko
Gocha

1. Data: 2004-10-06 06:30:22

Od: "Gocha" <gocha.sa@_wytnij_to_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=17854&PhotoID=104704

A tutaj jest z tej samej serii operator spychacza, więc można by to jakoś
skomponować. Nie ma wiele xxx m- jakieś 30 na 50.
Gocha

Boa w Poznaniu ;-) gdzie
[krakow] sklepy z tkaninami i nie tylko
XXX pastelowe kwiatki -- szukam diagramów
[szydełko] kwiaty
[szydelko] cacy bluzeczka