xxx szukam wróżki różowej z koniczynką i pszczółką

1. Data: 2005-07-07 13:26:19

Temat: xxx szukam wróżki różowej z koniczynką i pszczółką
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sie mi spodobało okrutnie w szczególności z powodu użycia dużej ilości
knocików francuskich w koniczynce.
http://www.kaan.pl/forum/uploads/post-4-1101911474.j
pg

czy ktoś ma to coś?
a może dysponuje ktoś czymś podobnym bo mi to patrzy na jakąś serię...
Przyjmę wszystko na m...@g...pl

2. Data: 2005-07-07 21:36:29

Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może dysponuje ktoś czymś podobnym bo mi to patrzy na jakąś serię...
> Przyjmę wszystko na m...@g...pl

Ten konkretny poleciał na priv. Mam więcej z tej serii, chcesz?

Dziunia

3. Data: 2005-07-08 12:11:11

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziunia" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ten konkretny poleciał na priv. Mam więcej z tej serii, chcesz?
>
> Dziunia

Dotarło!
Dzięki
Nie chcę na razie więcej bo to większe jest niż sobie wyobrażałam... :(

MKatarynka

4. Data: 2005-07-09 12:34:20

Od: a...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dotarło!
> Dzięki
> Nie chcę na razie więcej bo to większe jest niż sobie wyobrażałam... :(

a ja mysle,ze wyobrazenia Twoje,Mkatarynko sluszne byly:)

Tez poprosilam o schemacik (na priv) i oczywiscie dostalam:)) (bardzo dziekuje
Dziunia) ale po przyjrzeniu sie mu i tego Mkatarynki stwierdzam ze jest duzo
wiekszy i bardziej rozbudowany.
I nie chodzi tu tylko o to ze koniczynek wiecej i skrzydelka cale, a ten
pierwszy jakby przyciety. Nie,calosc jest bardziej rozbudowana, wiecej krzyzykow
na pszczolke, skrzydelka, sukieneczke itd.

Tak wiec, zerknijcie prosze, czy nie macie schematu do obrazka z pierwszego posta.

pozdrawiam
Ania

5. Data: 2005-07-09 21:32:23

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krzyzykow
> na pszczolke, skrzydelka, sukieneczke itd.
>
> Tak wiec, zerknijcie prosze, czy nie macie schematu do obrazka z

Ach! Aniu, masz rację oczywiście!!! :))))
Teraz się przyjrzałam tym obrazkom i rzeczywiście to jakby dwie wersje tego
samego!
Pragnę okrutnie tej wersji mniejszej!!! Pliiizzzz!!!!

MKatarynka, z nową nadzieją w serduszku :)

6. Data: 2005-07-10 08:33:44

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pragnę okrutnie tej wersji mniejszej!!! Pliiizzzz!!!!
>
> MKatarynka, z nową nadzieją w serduszku :)

dostalam juz od dobrej duszyczki:)) wiec z Toba tez sie dziele
Ania

7. Data: 2005-07-10 08:35:14

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałam mniejszą wersję! dzieki wielkie. Będę haftować :)))))

MKatarynka

8. Data: 2005-07-16 17:46:54

Od: "Beata z Lublina" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dostałam mniejszą wersję! dzieki wielkie. Będę haftować :)))))
>
> MKatarynka
>
> Buuuuuu! A ja nie dosytałam żadnej a też czekam. Poproszęęę

Beata

b...@g...pl

[szydełko] Poszukuje inspiracji
[szydełko] Ewa crochet