[xxx] to i ja sie pochwale !

1. Data: 2003-09-23 11:36:35

Temat: [xxx] to i ja sie pochwale !
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja wczoraj w poznych godzinach nocnych skonczylam egipski obrazek chyba z
majowego nr "Haftow Polskich". przedstawia 3 egipskich bogow na zoltym tle.
wyszywalam na bardzo drobnej kanwie - chyba 70 oczek na 10 cm. wyszedl
sliczny. to prezenet dla meza i jednoczesnie komplet do tutenchamona
popelnionego ze 2 lata wczesniej. tutaenchamona mozna obejrzec na stronie
skrzacika. ale pomysle o wlasnej galerii krzyzykowo-szydelkowej. pozdrawiam
!

maja (Rzeszow)

1. Data: 2003-09-24 10:28:29

Temat: Re: [xxx] to i ja sie pochwale !
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maju , gratulacje.
Koniecznie musisz przynieśc to na spotkanie. Pamietam Tutenhamona, był
przepiękny.

> Kasia- Rzeszów

chwalę się - teraz ja
Haft - książka